HAVSA’DA BİR İLK…

HAVSA’DA BİR İLK…

12 Ocak 2018 - 05:05

Havsa Belediyesi olarak  “WhatsApp İletişim Hattı” dönemi başladı.

Her gün gelişen ve büyüyen teknolojiye uyum sağlamalıyız” diyen Havsa Belediye Başkanı Oğuz Tekin; “Havsa Belediyesi olarak bizde günümüz teknolojisine uygun olarak hareket etmeye özen gösteriyoruz. Tüm birimlerimizi adım adım teknolojiye entegre ediyoruz. Akıllı telefonların hayatımıza girmesiyle birlikte birçok uygulama vasıtasıyla hayatımız kolaylaşmış durumda. İletişimin önemli bir ayağı haline gelen WhatsApp uygulamasını Havsa Belediyesi olarak devreye aldık. Vatandaşlarımız Belediyecilik hizmetleri ile ilgili sorunları buradan iletebilir,daha hızlı ve etkin kontrolü sağlanacaktır, Havsa’mıza hayırlı olsun.

Sosyal Belediyecilik anlayışıyla, hizmetlerinde vatandaş memnuniyetini ön planda tutan Havsa Belediyesi, halkın yönetime katılımının artırılması amacıyla uygulama alanlarını genişletiyor.

Vatandaşlarımızın Belediyecilik hizmetleri ile ilgili soru, görüş, şikayet ve önerilerini iletebilmeleri için akıllı mobil cihazlarda kullanılan “WhatsApp” uygulaması üzerinden oluşturulan iletişim hattımız 2018 başı itibarıyla devreye girdi.

Havsa Belediyesi soru, görüş ve şikayetleri daha hızlı almak ve zamanında çözüm üretebilmek amacıyla iletişim uygulaması “WhatsApp” üzerinden bir iletişim hattı oluşturdu.

Uygulamayı kullanan vatandaşlarımız 0530 304 90 29 numaralı telefondan Havsa Belediyesi WhatsApp iletişim hattına her türlü soru, görüş ve şikayetlerini fotoğraf ve konum bilgilerini de ekleyerek gönderebilecek.

Havsa Belediyesi WhatsApp iletişim hattı 7 gün 24 saat vatandaşlarımızın hizmetinde olacak.

 

Bu haber 1254 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
DUYUN BU FERYADI!
DUYUN BU FERYADI!
"SAĞLIK ÇALIŞANLARINA ŞİDDET SON BULSUN"