AXA Sigorta, bölgesel karar mekanizmalarını güçlendirme, müşteri memnuniyetini artırma ve kurumsal süreçleri hızlandırma amacıyla oluşturduğu “Güçlü Bölge” stratejisini Edirne ve Kırklareli’ndeki acentelerinin katılımıyla Edirne’de düzenlediği toplantıda paylaştı.
Türkiye’de sigorta sektörüne yenilikçi yaklaşımı ve global bilgi birikimiyle öncülük eden AXA Sigorta, insanların daha iyi bir yaşam sürmelerini sağlama vizyonu doğrultusunda bölgelerini daha da güçlendirecek yeni stratejisi “Güçlü Bölge”yi hayata geçirdi. Türkiye çapında düzenlendiği buluşmalarla yeni planlarını anlatan şirket; 25 Ekim’de Edirne ve Kırklareli’ndeki acenteleriyle Edirne RYS Otel’de bir araya geldi. AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken, Satış ve Pazarlama Direktörü Firuzan İşcan, Banka ve Dış Satış Kanalları ve Bölgeler Destek Direktörü İlknur Öztürk toplantıda müşteri beklentilerinin daha hızlı ve doğru bir şekilde karşılanması, müşteri ve acente memnuniyetinin ve kârlılığın artması amacıyla hazırlanan stratejilerinin detaylarını acenteleriyle paylaştı. Edirne’de gerçekleştirilen toplantıya AXA Sigorta Bölge Koordinatörü Zafer Atila, Bölge Satış Müdürü Levent Yıldırım, Bölge Satış Müdür Yardımcısı Serpil Özhan ve Bölge Satış Sorumlusu İbram Çavuşoğlu da katıldı. Toplantının açılışını yapan AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken, hedeflerinin ve önceliklerinin sadece zararları tazmin eden bir şirket olmanın ötesine geçmek olduğunun altını çizdi: “AXA olarak tüm dünyada vizyonumuz müşterilerimizin daha iyi bir yaşam sürmelerine destek olmak. Bu vizyon çerçevesinde attığımız her adım ‘ödeyenden çözüm ortağına’ dönüşme hedefimize hizmet ediyor. Hem ürün ve hizmetlerimizle hem teknolojilerimizle hem de insan kaynağımıza yaptığımız yatırımlarla bu hedefi desteklemeyi sürdürüyoruz” dedi. Ölken ayrıca sektörün mevcut durumuna dair görüşlerini de paylaşarak şirketin gelecek planlarına değindi. AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan ise toplantıda “Güçlü Bölge” stratejisinin detaylarını paylaşırken müşteri memnuniyetinin rekabette belirleyici bir unsur olduğunun altını çizdi. “Güçlü Bölge stratejisi ile hem bölgelerimizde uzun yıllardır görev alan çalışma arkadaşlarımızın bilgilerinden daha fazla faydalanmayı hem de acentelerimize daha fazla insiyatif sunmayı amaçlıyoruz. Acentelerimizin şirketimizin karar alma süreçlerinde etkin bir şekilde yer almasını sağlayan bir bölge yapılanmasıyla müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerine daha hızlı cevap verebiliyoruz. İnanıyorum ki bu sayede sonuca giden yolda hızımızı artırma, sorunları kaynağında çözme ve kurum içerisinde daha akıcı bir şekilde iletişim kurma fırsatı yakalayacağız” dedi. İşcan, nihai hedeflerinin müşteri memnuniyetini ve acente bağlılığını maksimize ederek sürdürülebilir gelir ve büyüme olduğunun da altını çizdi. AXA Sigorta’nın ana paydaşlarına azami fayda sağlama ve merkezi kararlarda bölgelerin katılımını arttırma amacıyla hazırladığı “Güçlü Bölge” stratejisi kapsamında şirket; iletişimi daha kapsamlı ve çift yönlü etkileşim sağlayacak şekilde düzenlemeyi, acente ve müşterilerin sorunlarının ilk temas noktalarında çözülmesini sağlamayı ve acenteler ile merkez arasında kesin bir bütünlük içerisinde ilerlemeyi hedefliyor. EKONOMİ
27 Ekim 2018 - 04:07
AXA Sigorta'dan "Güçlü Bölge Stratejisi"
EKONOMİ
27 Ekim 2018 - 04:07
Çok iyi geçen bir top***tı oldu. Axa olarak başka sigortaların rakibimiz olmadığı, Axa olarak kendi yolumuzda ilerleyeceğimiz en yetkli kişi o*** Yavuz bey tarafından açık***mıştır. Bu top***tıların her zaman yapılması acentelerinde kendilerine yön vermelerini sağlayacağı inancımla tüm Axa yöneticilerine telekkür ederim.