• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • İLÇE HABERLERİ
  • SON DAKİKA
  • EĞİTİM
  • YAŞAM
  • MAGAZİN
  • SPOR
  • SİYASET
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • GÜNDEM
  • TEKNOLOJİ BÖLGE HABERLERİ KÜLTÜR-SANAT MEDYA SAĞLIK
  • Ara
SON DAKİKA:
17:00
Tarım arazilerine yayılan yangın söndürüldü
16:34
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
15:53
Sahil köyü renklendi
15:38
Buğday hasadı başladı
15:30
"Çeribaşı" kirazının hasadı başladı
15:19
İYİ Parti’den Oy Kullanma Tartışmasına Sert Tepki
15:06
Kırkpınar’da Ulaşım Güvencesi Serhad Birlik
14:48
Kıyık Caddesi’nde Refüjler Yenileniyor: Vatandaşın Görüşü Alındı, Ortak Noktada Buluşuldu
13:43
62 yaşında mezun oldu
12:16
Ayçiçeği tarlaları görsel şölen sunuyor
12:15
Trakya heyeti Romanya'da iş birliği fırsatlarını değerlendirdi
10:39
Subaşı’nda Tecrübeli Transferler
10:33
Motosikletten düşen sürücü kaldırıldığı hastanede öldü
10:22
Ormanlık alanda erkek cesedi bulundu
10:08
ÇOCUK MECLİSİ’NDE BAYRAK DEĞİŞİMİ: YENİ YÖNETİM BELLİ OLDU
10:06
Yeni Yönetim Belli Oldu
09:57
Edirne’ye 380 Milyon TL’lik Doğal Gaz Yatırımı
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. GÜNDEM
  3. BAŞKAN GÜRKAN İTFAİYE HAFTASI'NI KUTLADI
GÜNDEM
Yayınlanma: 27 Eylül 2017 - 04:45

BAŞKAN GÜRKAN İTFAİYE HAFTASI'NI KUTLADI

GÜNDEM
27 Eylül 2017 - 04:45
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
BAŞKAN GÜRKAN İTFAİYE HAFTASI’NI KUTLADI
Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan, İtfaiye Haftası nedeniyle Edirne Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü personeliyle bir araya geldi. Büyük bir özveriyle, gece-gündüz demeden vatandaşların ve diğer canlıların yardımına koşan İtfaiye personelinin İtfaiye Haftası’nı kutlayan Gürkan, “Kolay değil. Ateşin içine girmek bile başlı başına bir cesaret ister. Mesela ben İtfaiyeci olamazdım. Zannetmiyorum yapabileceğimi” dedi.

                Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan, İtfaiye Haftası’nda geleneği bozmayarak İtfaiye Müdürlüğü personeliyle kahvaltıda bir araya geldi. Kahvaltıya Başkan Gürkan’ın yanı sıra Edirne Belediye Başkan Yardımcıları; Selçuk Çakır, Hakan İşcan, Ertuğrul Tanrıkulu, Hüsnü Güler ile Belediye Meclis Üyesi Mehmet Özçuhacı,  Tüm Yerel Sen Şube Başkanı Savaş Çerkez, İtfaiye Müdürü Aydın Baskak, İtfaiye Amiri  Erdoğan Göbel, Zabıta Müdürü Mustafa Zogo, sendika temsilcileri ve İtfaiye personeli katıldı.

                Büyük bir özveriyle, gece-gündüz demeden vatandaşların ve diğer canlıların yardımına koşan İtfaiye personelinin İtfaiye Haftası’nı kutlayan Gürkan, “Belediyelerin en riskli müdürlüğü, İtfaiye Müdürlüğü. Tabiki tüm birimlerimizde risk söz konusu; Su Kanal’da Zabıta Müdürlüğü’nde de. Ancak İtfaiye Müdürlüğü’nün personeli her olayda, her an ciddi bir risk altında.  Hafta sonu belki hacim olarak çok büyük değil ama ekonomik olarak çok büyük bir yangın atlattık. Trakya Birlik’in depolarından birisi tutuştu. Takip ettiğimi kadarıyla 17 saat sürdü çalışmanız. Sizlerin sosyal medya adreslerinizden sizi takip ediyorum. Bu sırrı da sizinle paylaşayım. Kolay değil. Ateşin içine girmek bile başlı başına bir cesaret ister. Mesela ben İtfaiyeci olamazdım. Zannetmiyorum yapabileceğimi. O yüzden çok riskli, çok önemli bir görev yapıyorsunuz. Hepinizi kutluyorum” diye konuştu.

AB kapsamında İtfaiye Müdürlüğü’ne yeni araçlar alınacağını ifade eden Gürkan, “İtfaiye Müdürlüğü’nün binasını yeniledik. Binayı yenilemekten gururluyum. Göreve başlamadan önce İtfaiye ’ye gelmiştim; ‘En büyük sorununuz ne’ diye sormuştum. Bana, ‘Başkanım kışları tankerlerin üzerini donmasın diye battaniyeler ile örtüyoruz. Fiziki şartlar uygun değil’ demiştiniz ve ben bu durumdan çok utanmıştım. Bu bizim acımızdan kabul edilebilir bir durum değil. Planlı, modern, sizlerin rahatça çalışabileceği, araçları kışın soğuktan ve sıcaktan koruyacak yeni bir bina yaptık. Şimdi araçlarınız yenilenecek” dedi.

Can ve mal güvenliğini sağlayan en önemli teşkilatlardan birinin İtfaiye olduğunu belirten Tüm Yerel Sen Şube Başkanı Savaş Çerkez, “İtfaiyeciliğin 303. Yılını kutluyoruz. İşiniz zor onu biliyoruz ama büyük bir özveri ve gayretle can ve mal güvenliğimizi sağlamak için elinizden gelenin en iyisini yaptığınızı da çok iyi biliyoruz. Edirne İtfaiyesi olarak modernizasyon çalışmaları çerçevesinde yeni İtfaiye Binası ve yeni teçhizatlar tam olarak sağlandı. Belediye başkanımıza ve başkan yardımcılarımıza bir kez daha teşekkür ediyoruz” ifadelerine yer verdi. 

  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
Tarım arazilerine yayılan yangın söndürüldü
Tarım arazilerine yayılan yangın söndürüldü
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
Sahil köyü renklendi
Sahil köyü renklendi
Buğday hasadı başladı
Buğday hasadı başladı
ilan.gov.tr
Son Haberler
Tarım arazilerine yayılan yangın söndürüldü
Tarım arazilerine yayılan yangın söndürüldü
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
Sahil köyü renklendi
Sahil köyü renklendi
Buğday hasadı başladı
Buğday hasadı başladı
"Çeribaşı" kirazının hasadı başladı
“ATATÜRK’ÜN TAKİPÇİSİ VE SAVUNUCUSU OLACAĞIZ”
“ATATÜRK’ÜN TAKİPÇİSİ VE SAVUNUCUSU OLACAĞIZ”

Ana Sayfa
İLÇE HABERLERİ
SON DAKİKA
EĞİTİM
YAŞAM
MAGAZİN
SPOR
SİYASET
DÜNYA
EKONOMİ
GÜNDEM
TEKNOLOJİ
BÖLGE HABERLERİ
KÜLTÜR-SANAT
MEDYA
SAĞLIK
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Vefatlar
Üye Paneli
Gazete Arşivi
Hava Durumu
  • ASAYİŞ
  • EĞİTİM
  • KÜLTÜR-SANAT
  • MEDYA
  • SİYASET
  • SON DAKİKA
  • SPOR
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Vefatlar
  • Üye Paneli
  • Gazete Arşivi
  • Hava Durumu

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.