Lalapaşa Belediye Başkanı Zafer Sezgin Geldi, göreve başladığı günden bu yana halkçı belediyecilik anlayışıyla çalışmalarını sürdürüyor. Başkan Geldi, her Perşembe Lalapaşa ilçesinde kurulan semt pazarında incelemelerde bulundu.
Ziyaretine ilişkin sosyal medya hesabından açıklama yapan Başkan Geldi şu ifadeleri kullandı.
“Sıkılmadan, yorulmadan, her zaman halkımızın yanında…
Perşembe günleri kurulan halk pazarımızda pazarcı esnafımızla, hemşehrilerimizle ve köylerden gelen misafirlerimizle buluştuk.
Samimi sohbetlerle hâl hatır sorduk, dertlerini dinledik, taleplerini not aldık.
Lalapaşa’nın kalbi halkımızla birlikte atıyor; birlikte daha güzel yarınlara yürüyoruz.” HABER:CANAN KAYA
GÜNDEM
Yayınlanma: 25 Eylül 2025 - 13:11
Başkan pazarda vatandaşı dinledi
GÜNDEM
25 Eylül 2025 - 13:11
İlginizi Çekebilir





