Edirne Belediyesi öncülüğünde yerli karpuz üreticisine sahip çıkmak adına başlatılan ‘Bir Karpuz Al, Çiftçiye Derman Ol’ kampanyasını ciğerci esnafı da destek verdi.Edirne’yi Tanıtma ve Tava Ciğer Kalite Koruma Derneği Başkanı Bahri Dinar, menüsünden tatlıları kaldırdı. Yerli karpuz üreticisine destek olmak için ciğer yemeye gelen müşterilerine bedava karpuz sunma kararı alan Dinar, yerli karpuza dikkat çekmek için restoranında köşe hazırladı. Ciğerci Bahri Dinar, karpuz süsleme sanatından faydalanarak farkındalık oluşturmayı amaçlıyor.Yerli karpuzun ve üreticinin önemine değinen Dinar, “Ben de bir karpuz kesip müşteriye bedava dağıtma kararı aldım. Üreticiden aldığımız karpuzu ciğerin yanında Trakya’nın yerli karpuzu bitene kadar bedava ikram edeceğiz. Karpuzun bir çok faydası olduğu biliniyor. 3 öğün değil, 4 öğün yemek lazım. Biz Trakya’da şifa kaynağı yetiştiriyormuşuz da haberimiz yokmuş. Artık sezonda menümüzü karpuzla donatacağız. Tatlıyı da menümüzden kaldırdık. Belediye böyle bir kampanya yaparak bizi bilinçlendirdi. Bizde destek verelim dedik” diye konuştu.
SİYASET
Yayınlanma: 06 Ağustos 2015 - 00:00
Bir destek te Bahri Bey’den
Edirne Belediyesi öncülüğünde yerli karpuz üreticisine sahip çıkmak adına başlatılan 'Bir Karpuz Al, Çiftçiye Derman Ol' kampanyasını ciğerci esnafı da destek verdi. Edirne'yi Tanıtma ve Tava ...
SİYASET
06 Ağustos 2015 - 00:00









