• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • İLÇE HABERLERİ
  • SON DAKİKA
  • EĞİTİM
  • YAŞAM
  • MAGAZİN
  • SPOR
  • SİYASET
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • GÜNDEM
  • TEKNOLOJİ BÖLGE HABERLERİ KÜLTÜR-SANAT MEDYA SAĞLIK
  • Ara
SON DAKİKA:
13:43
62 yaşında mezun oldu
12:16
Ayçiçeği tarlaları görsel şölen sunuyor
12:15
Trakya heyeti Romanya'da iş birliği fırsatlarını değerlendirdi
10:39
Subaşı’nda Tecrübeli Transferler
10:33
Motosikletten düşen sürücü kaldırıldığı hastanede öldü
10:22
Ormanlık alanda erkek cesedi bulundu
10:08
ÇOCUK MECLİSİ’NDE BAYRAK DEĞİŞİMİ: YENİ YÖNETİM BELLİ OLDU
10:06
Yeni Yönetim Belli Oldu
09:57
Edirne’ye 380 Milyon TL’lik Doğal Gaz Yatırımı
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. GÜNDEM
  3. DEPREMZEDE ÖĞRENCİLERE 4 AY BOYUNCA BURS VERİLECEK
GÜNDEM
Yayınlanma: 02 Mart 2023 - 07:27

DEPREMZEDE ÖĞRENCİLERE 4 AY BOYUNCA BURS VERİLECEK

GÜNDEM
02 Mart 2023 - 07:27
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
DEPREMZEDE ÖĞRENCİLERE 4 AY BOYUNCA BURS VERİLECEK

"Asrın felaketi" olarak nitelenen Kahramanmaraş merkezli depremlerin ardından Edirne'nin Keşan ilçesine aileleriyle gelen öğrencilere 4 ay boyunca burs verilecek.

 

Depremin ardından Türkiye'de çeşitli iller kapılarını depremzedelere açtı. Keşan ilçesi de aileleriyle gelen 100'ü aşkın öğrenciyi misafir ediyor. Bu kapsamda belediye personelinin ilçede topladığı nakdi yardımlar 4 ay boyunca depremzede öğrencilere burs olarak verilecek.

 

- "YARALARI HEP BİRLİKTE SARMAYA DEVAM EDİYORUZ"

Keşan Belediye Başkanı Mustafa Helvacıoğlu, yaptığı açıklamada, depremin ilk gününden bu yana yardım ve desteklere devam ettiklerini söyledi. Deprem bölgesine 54 tır insani yardım malzemesi gönderdiklerini belirten Helvacıoğlu, şunları kaydetti: "Deprem bölgesine giden belediye çalışanları ve gönüllü vatandaşlarımız çalışmalarına devam ediyor. Deprem sonrası hayatlarına şehrimizde devam eden ailelere de destek oluyoruz. Bu kapsamda belediye personelinin topladığı yardımlar Keşan İyilik Sağlık Vakfı ve Keşan Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde mart, nisan, mayıs ve haziran aylarında öğrencilerimize burs olarak verilecek. Yaraları hep birlikte sarmaya devam ediyoruz" AA

 

  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
62 yaşında mezun oldu
62 yaşında mezun oldu
 Ayçiçeği tarlaları görsel şölen sunuyor
Ayçiçeği tarlaları görsel şölen sunuyor
Trakya heyeti Romanya'da iş birliği fırsatlarını değerlendirdi
Trakya heyeti Romanya'da iş birliği fırsatlarını değerlendirdi
Subaşı’nda Tecrübeli Transferler
Subaşı’nda Tecrübeli Transferler
ilan.gov.tr
Son Haberler
62 yaşında mezun oldu
62 yaşında mezun oldu
 Ayçiçeği tarlaları görsel şölen sunuyor
Ayçiçeği tarlaları görsel şölen sunuyor
Trakya heyeti Romanya'da iş birliği fırsatlarını değerlendirdi
Trakya heyeti Romanya'da iş birliği fırsatlarını değerlendirdi
Subaşı’nda Tecrübeli Transferler
Subaşı’nda Tecrübeli Transferler
Motosikletten düşen sürücü kaldırıldığı hastanede öldü
Motosikletten düşen sürücü kaldırıldığı hastanede öldü
KAPIKULE’DE KAÇAK ELEKTRONİK SİGARA OPERASYONU
KAPIKULE’DE KAÇAK ELEKTRONİK SİGARA OPERASYONU

Ana Sayfa
İLÇE HABERLERİ
SON DAKİKA
EĞİTİM
YAŞAM
MAGAZİN
SPOR
SİYASET
DÜNYA
EKONOMİ
GÜNDEM
TEKNOLOJİ
BÖLGE HABERLERİ
KÜLTÜR-SANAT
MEDYA
SAĞLIK
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Vefatlar
Üye Paneli
Gazete Arşivi
Hava Durumu
  • ASAYİŞ
  • EĞİTİM
  • KÜLTÜR-SANAT
  • MEDYA
  • SİYASET
  • SON DAKİKA
  • SPOR
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Vefatlar
  • Üye Paneli
  • Gazete Arşivi
  • Hava Durumu

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.