• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • İLÇE HABERLERİ
  • SON DAKİKA
  • EĞİTİM
  • YAŞAM
  • MAGAZİN
  • SPOR
  • SİYASET
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • GÜNDEM
  • TEKNOLOJİ BÖLGE HABERLERİ KÜLTÜR-SANAT MEDYA SAĞLIK
  • Ara
SON DAKİKA:
16:34
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
15:53
Sahil köyü renklendi
15:38
Buğday hasadı başladı
15:30
"Çeribaşı" kirazının hasadı başladı
15:19
İYİ Parti’den Oy Kullanma Tartışmasına Sert Tepki
15:06
Kırkpınar’da Ulaşım Güvencesi Serhad Birlik
14:48
Kıyık Caddesi’nde Refüjler Yenileniyor: Vatandaşın Görüşü Alındı, Ortak Noktada Buluşuldu
13:43
62 yaşında mezun oldu
12:16
Ayçiçeği tarlaları görsel şölen sunuyor
12:15
Trakya heyeti Romanya'da iş birliği fırsatlarını değerlendirdi
10:39
Subaşı’nda Tecrübeli Transferler
10:33
Motosikletten düşen sürücü kaldırıldığı hastanede öldü
10:22
Ormanlık alanda erkek cesedi bulundu
10:08
ÇOCUK MECLİSİ’NDE BAYRAK DEĞİŞİMİ: YENİ YÖNETİM BELLİ OLDU
10:06
Yeni Yönetim Belli Oldu
09:57
Edirne’ye 380 Milyon TL’lik Doğal Gaz Yatırımı
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. GÜNDEM
  3. Edirne Belediye Başkanı Gürkan'dan "İstiklal Marşı'nı balkondan okumaya" davet
GÜNDEM
Yayınlanma: 07 Nisan 2020 - 14:00

Edirne Belediye Başkanı Gürkan'dan "İstiklal Marşı'nı balkondan okumaya" davet

GÜNDEM
07 Nisan 2020 - 14:00
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Edirne Belediye Başkanı Gürkan'dan
Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan, vatandaşları, 23 Nisan'da İstiklal Marşı'nı balkonlarından okumaya davet etti.

Gürkan, yaptığı yazılı açıklamada, Çin'de başlayan ve tüm dünyayı etkisi altına alan koronavirüsü tedbirleri kapsamında 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nın bu yıl sokaklarda kutlanamayacağını belirtti.

23 Nisan 1920'nin Türkiye Cumhuriyeti ve Türk milleti için çok önemli bir tarih olduğunu belirten Gürkan, şunları kaydetti:

"Koronavirüsü tedbirleri kapsamında 23 Nisan'ı coşkuyla, dolu dolu sokaklarda değil, yüreklerimizde, gönüllerimizde, akıllarımızda ve evlerimizde kutlayacağız. Bu nedenle 23 Nisan akşamı, milli egemenliğin başlangıcının ve kabulünün 100. yıl dönümü olan bu çok önemli günde tüm Edirneli hemşehrilerimi Saat: 21.00'de evlerinin balkonlarına çıkarak İstiklal Marşı'nı hep beraber söylemeye davet ediyorum.

O akşam Edirne'de milli egemenliğimizin 100. yılı nedeniyle Saat: 21.00'de tüm Edirne balkonlarda İstiklal Marşı'nı büyük bir coşkuyla, büyük bir gururla, büyük bir inançla, yüreklerimizden gelen seslerle hep beraber söyleyelim ve milli egemenliğimizin 100. yılını bir kez daha kutlayalım. Milli egemenliğimizin 100. yılı kutlu olsun Edirne'm."

  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
Sahil köyü renklendi
Sahil köyü renklendi
Buğday hasadı başladı
Buğday hasadı başladı
"Çeribaşı" kirazının hasadı başladı
ilan.gov.tr
Son Haberler
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
Sahil köyü renklendi
Sahil köyü renklendi
Buğday hasadı başladı
Buğday hasadı başladı
"Çeribaşı" kirazının hasadı başladı
İYİ Parti’den Oy Kullanma Tartışmasına Sert Tepki
İYİ Parti’den Oy Kullanma Tartışmasına Sert Tepki
Yavaş duyurdu: 17 bin 492 kişiye nakit destek kartı dağıtımına başlandı
Yavaş duyurdu: 17 bin 492 kişiye nakit destek kartı dağıtımına başlandı

Ana Sayfa
İLÇE HABERLERİ
SON DAKİKA
EĞİTİM
YAŞAM
MAGAZİN
SPOR
SİYASET
DÜNYA
EKONOMİ
GÜNDEM
TEKNOLOJİ
BÖLGE HABERLERİ
KÜLTÜR-SANAT
MEDYA
SAĞLIK
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Vefatlar
Üye Paneli
Gazete Arşivi
Hava Durumu
  • ASAYİŞ
  • EĞİTİM
  • KÜLTÜR-SANAT
  • MEDYA
  • SİYASET
  • SON DAKİKA
  • SPOR
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Vefatlar
  • Üye Paneli
  • Gazete Arşivi
  • Hava Durumu

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.