Edirne’de doğal gaz altyapısını güçlendirmek amacıyla yürütülen yatırımlar hız kesmeden devam ediyor. 2026 yılı yatırım programı kapsamında planlanan 380 milyon TL’lik yatırımın yarısı, yılın ilk altı ayında tamamlandı.
Kent genelinde daha fazla vatandaşın doğal gaz konforuna kavuşması amacıyla sürdürülen çalışmalar kapsamında önemli bir aşama kaydedildi. Yatırım programında yer alan 380 milyon TL’lik bütçenin 190 milyon TL’lik bölümü ilk altı ay içerisinde hayata geçirildi.
Çalışmalar kapsamında Kurtbey, İbriktepe, Sazlıdere, Enez Çataltepe ve Erikli bölgelerinde ilk gaz arzı için altyapı çalışmaları aralıksız sürdürülüyor. Yetkililer, çalışmaların tamamlanmasının ardından söz konusu yerleşim yerlerinde yaşayan vatandaşların kısa süre içerisinde doğal gaz kullanımına başlayacağını ifade etti.
AK Parti Edirne Milletvekili Fatma Aksal, yürütülen yatırımlara ilişkin yaptığı açıklamada, Edirne’nin enerji altyapısının güçlendirilmesi adına önemli adımlar atıldığını belirtti. Aksal, doğal gaz yatırımlarının kentin yaşam kalitesini artıracağını ve vatandaşların daha konforlu bir yaşama kavuşmasına katkı sağlayacağını söyledi.
Aksal, açıklamasında Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan başta olmak üzere projelerde emeği geçen tüm kurum ve çalışanlara teşekkür ederek, Edirne’ye yönelik yatırımların kararlılıkla devam edeceğini vurguladı. HABER MERKEZİ





