AK Parti Edirne Milletvekili Şemsettin Emir, seçimlerin ardından ziyaretlerine devam ediyor. 4 Ağustos 2015 Salı gününü Keşan’a ayıran Emir sırasıyla; Keşan Kaymakamlığı, Keşan İlçe Emniyet Müdürlüğü, Keşan İlçe Sağlık Müdürlüğü, Keşan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, Keşan Orman İşletme Müdürlüğü, Keşan İlçe Jandarma Komutanlığı, 1923 Keşan Gençlik Spor Kulübü, Keşan Ticaret Borsası ve Trakya Roman Dernekleri Federasyonu’nu ziyaret etti.İlk olarak AK Parti Keşan İlçe Başkanı Mustafa Mercan ve parti teşkilatıyla bir araya gelen Şemsettin Emir, partililerle istişare toplantısı gerçekleştirdi. Ardından partililerle birlikte kurum ve esnaf ziyaretinde bulundu. Keşan Yeni Devlet Hastanesi 2016’da Hizmete Girecek Keşan Kaymakam ve Edirne Vali Yardımcısı Şenol Levent Elmacıoğlu ve Keşan İlçe Emniyet Müdürü Mehmet Bahri Kantoğlu ile görüşerek asayiş ve Keşan ile ilgili bilgiler alan Milletvekili Şemsettin Emir, daha sonra Keşan İlçe Sağlık Müdürü Ergün Kurtar’dan kurum çalışmaları ile ilgili bilgiler aldı. Yapımı süren Keşan Yeni Devlet Hastanesi’nin de 2016’nın haziran ayına kadar faaliyete geçeceğini dile getiren Kurtar, ayrıca Keşan’ın en büyük sorununun hava kirliliği olduğunu söyledi. Keşan’daki hava kirliliğinin asıl sebebinin kömürde yüksek oranda bulunan kükürt olduğunu belirten Şemsettin Emir, “Hava kirliliğinin sebebi, kömürdeki kükürt oranı. Keşan’da da kömürlerde bunun yüksek olduğunu biliyoruz. Mesela Keşan’daki bu kükürt oranı yüksek kömürler Edirne’ye giremez. O nedenle kömür değerlerini yükseltin, kükürt oranını düşürtün. Kalori değeri yüksek olacak. Bunu belediyenin de kontrol etmesi gerekiyor. Eğer belediye olarak sen bunu kontrol etmezsen, çevre olarak kontrol etmezsen, bu kömür buraya girer” dedi.Gazetecilerin doğalgazla ilgili sorusunu yanıtlayan Emir, “Doğalgaz mutlaka olacak. Vali beyle de bir görüşme yaptım. Bu konu Keşan için çok önemli. Zaten burası hava kirliliğinde birinci sırada. Bu kirliliği de doğalgaz çözer. İnşallah en kısa sürede Keşan’a doğalgaz gelecektir” şeklinde konuştu. Yeni İmam Hatip Lisesi Trakya’da Mimari Anlamda Tek Olacak Keşan İlçe Milli Eğitim Müdürü İlker Erarslan ile görüşen Şemsettin Emir, Keşan’a yapılacak olan İmam Hatip Lisesi’nin mimari anlamda Trakya’da tek olacağını ifade ederek, “Daha önce Cumhurbaşkanımızın sözünü verdiği İmam Hatip Lisesi Osmanlı mimarisine uygun olarak yapılacaktı. Ancak Sayın Cumhurbaşkanımız Osmanlı mimarisinden çok bu tip projelerde Selçuklu mimarisine önem veriyor. O nedenle eski projeyi kendisi beğenmedi. Şimdi yeni bir proje çiziliyor. Mimari bakımdan Trakya’da böyle bir proje yok. Proje kısa süre içinde bitecek. İnşallah en kısa zamanda da inşasına başlayacağız” dedi. Emir, sözlerinin devamında ise Raşit Efendi İlkokulu’nun ihalesinin yapıldığını, Yenimescit Mahallesi’ndeki TOKİ konutlarında bulunan okulun da bu yıl hizmet vereceğini söyledi. Şemsettin Emir son olarak bu yıl Keşan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından açılacak olan kurslarda, bu yıl Klarnet Kursu açılması gerektiğini de sözlerine ekledi. Şemsettin Emir, kurum ziyaretlerini tamamladıktan sonra Keşan Mescid Mahallesi ve Cumhuriyet Mahallesinde vatandaşlarla bir araya gelerek sorunlarını dinledi.
SİYASET
Yayınlanma: 06 Ağustos 2015 - 00:00
Emir Dur Durak Bilmiyor
AK Parti Edirne Milletvekili Şemsettin Emir, seçimlerin ardından ziyaretlerine devam ediyor. 4 Ağustos 2015 Salı gününü Keşan’a ayıran Emir sırasıyla; Keşan Kaymakamlığı, Keşan İlçe Emniyet ...
SİYASET
06 Ağustos 2015 - 00:00









