Edirne halinde atılmış, ezilmiş olan sebze ve meyveler ile evine yiyecek götürüyor.Her gün Edirne haline gelen malların içende ezilmiş ya da çürük gelen malları çöpe atılan meye ve sebzeleri toplayan vatandaşlar halden en iyi garibanlar anlar “dedi.İsmini ve yüzünün gizlenmesini isteyen vatandaş,oğlum askerde benim bu durumumu bir görse yada duysa çok üzülür.Ben oğul ve evim için her gün hale gelip ezilen meyve veya sebzeleri toplayarak evimde yemeğimi yapıyorum.kimi insanlar bundan gocunuyor.ama gocunacak bir şey yok.Bir domatesin bir yerinde ezik var diye atıyorlar.Ben ise o domatesin yada patlıcanın ezik tarafını keserek işe yarayan kısmını yemeklerimde kullanıyorum.Allah kimseyi açlık ile sınamasın şeklinde konuştu.
SİYASET
Yayınlanma: 08 Ağustos 2015 - 00:00
Hal'den gariban anlar
Edirne halinde atılmış, ezilmiş olan sebze ve meyveler ile evine yiyecek götürüyor. Her gün Edirne haline gelen malların içende ezilmiş ya da çürük gelen malları çöpe ...
SİYASET
08 Ağustos 2015 - 00:00









