• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • İLÇE HABERLERİ
  • SON DAKİKA
  • EĞİTİM
  • YAŞAM
  • MAGAZİN
  • SPOR
  • SİYASET
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • GÜNDEM
  • TEKNOLOJİ BÖLGE HABERLERİ KÜLTÜR-SANAT MEDYA SAĞLIK
  • Ara
SON DAKİKA:
16:31
TESLA DENEYİMİ HILLY HOTEL'DE
15:45
Mano: “Kanun Çıktı, Esnaf Olarak Uygulayacağız”
14:46
Bayramlı Köyü'nde Tarla Yangını
14:36
“ATMA GETİR”: ESKİ DEFTER VE KİTAPLAR HEDİYEYE DÖNÜŞECEK
14:22
Edirne 1253 kişi göç aldı
14:10
Ayçiçeği tarlaları fotoğraf tutkunlarını ağırlıyor
13:35
Afrikalı ve Güney Amerikalı sporculardan Meriç'e tam not
13:28
İşletmelerde bitkisel atık yağ denetimi yapıldı
13:23
"Sinema ve Fotoğrafçılık" konulu sergi açıldı
13:13
Yulaf çeşitlerinin hasadı yapıldı
12:59
56 yaşında okuduğu bölümü birincilikle bitirdi
12:42
"Onurla Gururla” Mesajı Kırkpınar Takında Yerini Aldı
10:30
İtalyan Kilisesi Yeniden Hayat Buluyor
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. GÜNDEM
  3. HER ŞEY DÖRT DÖRTLÜK YAPILDI, VATANDAŞIMIZ ÇOK MUTLU
GÜNDEM
Yayınlanma: 05 Ekim 2023 - 17:06

HER ŞEY DÖRT DÖRTLÜK YAPILDI, VATANDAŞIMIZ ÇOK MUTLU

GÜNDEM
05 Ekim 2023 - 17:06
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
HER ŞEY DÖRT DÖRTLÜK YAPILDI, VATANDAŞIMIZ ÇOK MUTLU

Şükrüpaşa Mahalle Muhtarı İrfan Tasmalı, Şükrüpaşa Mahallesi’nde İçme Suyu Şebekesi, Kanalizasyon ve Yağmur Suyu Toplama hatlarının yapıldığını, asfaltlama çalışmaları ile parke taş onarım ve bakım çalışmalarının çoğunun tamamlandığı belirterek, “Vatandaşımız çok mutlu. Onlar mutlu oldukça biz de mutlu oluyoruz. Sayın Belediye Başkanımız Recep Gürkan’a, daire müdürlerine, çalışan ekiplere çok teşekkür ediyorum” dedi.

Edirne Belediyesi tarafından başlatılan altyapı çalışmaları kapsamında Şükrüpaşa Mahallesi’nde İçme Suyu Şebekesi’nin büyük bir bölümü, Kanalizasyon ve Yağmur Suyu Toplama hatları imalatının ise tamamı bitti. Altyapı çalışmalarının ardından bozulan yollara asfalt atıldı, bazı sokaklara kilit parke taş döşendi, kaldırımlar yenilendi, yol çizgi çalışması ve mazgal yenileme çalışmaları gerçekleştirildi.

Şükrüpaşa Mahallesi Muhtarı İrfan Tasmalı da çalışmaları büyük bir titizlikle gerçekleştiren Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan ve Edirne Belediyesi emekçilerine teşekkür etti. Altyapı sonrasında Şükrüpaşa mahallesinde belediyenin çalışmalarının hız kesmeden devam ettiğini belirten Tasmalı, “Bütün yol tamirleri, asfaltlama çalışmaları, kaldırım düzenlemeleri, hızla devam ediyor. Bu işler olanak işi. Altyapı çalışması yapılan yerlerin oturuşması beklendi. Vatandaşımız üzüldü ama şimdi de çok mutlular. Ben de mutluyum. Vatandaşımızın derdi çözüldü. Onlar mutlu oldukça biz de mutlu oluyoruz. Sayın Belediye Başkanımız Recep Gürkan’a, daire müdürlerine, çalışan ekiplere çok teşekkür ediyorum” diye konuştu.

BARIŞ PARKI’NDA YENİLEME ÇALIŞMALARI

Edirne Belediyesi’nin çalışmalarına suni gölet olarak bilinen Barış Parkı’nda da devam ettiğini belirten Şükrüpaşa Mahalle Muhtarı İrfan Tasmalı, “Suni Gölet, mahallemizin, şehrimizin dinlenme merkezi, yürüyüş merkezi. Kafkas tabya da burada bulunmaktadır. Suni Gölet’imizin tabanı baya bozulmuştu. Sayın Belediye Başkanımız Suni Gölet’in tabanına asfalt attı. Üzerine de plastik malzeme döşeyeceğini söyledi. Belediye Başkanımıza teşekkür ederiz. Vatandaşlarımız burada vakit geçiriyor, yürüyüş yapıyorlar. Belediyemiz tarafından gölettin yanında bulunan yeşil alanın, tabyaların da temizlikleri yapılıyor. Vatandaşlarımızın da bu alanı temiz tutmaları gerekmektedir. Ne kadar temiz tutarsak, vatandaşlarımız da o kadar rahat edecektir. Çöplerini de çöp bidonlarına atmalarını rica ediyorum” dedi.

Şükrüpaşa Mahallesi Abdi İpekçi Caddesi’nde bulunan Edirne Belediyesi Kırkpınar Ağası Seyfettin Selim Kreş ve Gündüz Bakımevi’nin mahallenin en önemli kazanımlarından olduğunu belirten Tasmalı, “Bu hizmeti de Sayın Kırkpınar Ağamız Seyfettin Selim ve Belediye Başkanımız Recep Gürkan mahallemize ve Edirne’mize kazandırdı. Çocuklarımız buradan hizmet alıyor. Caddemizi de görüyorsunuz, 3 şeritli. Yaya yoluyla, her şeyiyle dört dörtlük yapıldı” diyerek, mahalle halkı adına Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan’a ve tüm ekiplere teşekkür etti.

  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
TESLA DENEYİMİ HILLY HOTEL'DE
TESLA DENEYİMİ HILLY HOTEL'DE
Mano: “Kanun Çıktı, Esnaf Olarak Uygulayacağız”
Mano: “Kanun Çıktı, Esnaf Olarak Uygulayacağız”
Bayramlı Köyü'nde Tarla Yangını
Bayramlı Köyü'nde Tarla Yangını
“ATMA GETİR”: ESKİ DEFTER VE KİTAPLAR HEDİYEYE DÖNÜŞECEK
“ATMA GETİR”: ESKİ DEFTER VE KİTAPLAR HEDİYEYE DÖNÜŞECEK
ilan.gov.tr
Son Haberler
TESLA DENEYİMİ HILLY HOTEL'DE
TESLA DENEYİMİ HILLY HOTEL'DE
Mano: “Kanun Çıktı, Esnaf Olarak Uygulayacağız”
Mano: “Kanun Çıktı, Esnaf Olarak Uygulayacağız”
Bayramlı Köyü'nde Tarla Yangını
Bayramlı Köyü'nde Tarla Yangını
“ATMA GETİR”: ESKİ DEFTER VE KİTAPLAR HEDİYEYE DÖNÜŞECEK
“ATMA GETİR”: ESKİ DEFTER VE KİTAPLAR HEDİYEYE DÖNÜŞECEK
Edirne 1253 kişi göç aldı
Edirne 1253 kişi göç aldı
EFSANE FESTİVAL BAŞLIYOR
EFSANE FESTİVAL BAŞLIYOR

Ana Sayfa
İLÇE HABERLERİ
SON DAKİKA
EĞİTİM
YAŞAM
MAGAZİN
SPOR
SİYASET
DÜNYA
EKONOMİ
GÜNDEM
TEKNOLOJİ
BÖLGE HABERLERİ
KÜLTÜR-SANAT
MEDYA
SAĞLIK
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Vefatlar
Üye Paneli
Gazete Arşivi
Hava Durumu
  • ASAYİŞ
  • EĞİTİM
  • KÜLTÜR-SANAT
  • MEDYA
  • SİYASET
  • SON DAKİKA
  • SPOR
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Vefatlar
  • Üye Paneli
  • Gazete Arşivi
  • Hava Durumu

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.