Tam kapanma dönemi nedeniyle işitme cihazı merkezlerinin kısıtlamadan muaf tutulmamasıyla birlikte mağduriyetlerin arttığını belirten, Akustik İşitme Cihazı Merkezi Odiyometri uzmanı iş yeri sahibi Şenay Yorulmaz, hastalarının mağduriyetini anlattı.
Akustik İşitme Cihazı Merkezi Odiyometri uzmanı iş yeri sahibi Şenay Yorulmaz bu süreçte hastalarının mağduriyetini şu şekilde anlattı; “bu süreçte hastalarımız her zaman bizim önceliğimiz olmuştur. 29 Nisan da çıkan genelgede işitme cihazı merkezlerini de kapatma kararı aldılar. Hiçbir gerekçe ve hiçbir açıklama yapmadan aldılar bu kararı. Tabi ki halkın sağlığını düşünüyoruz, bu güne kadar Covid-19 tedbirleri çerçevesinde çalıştık. Bu 17 günlük kapamada biz hiçbir hazırlık yapmadan, bir sürü hastalarımız vardı. Cihaz teslimi olanlar vardı, cihazı arızalı olanlar vardı bunların hiç birini tamamlamadan kapatıldık bir sürü hastamız mağdur oldu. Sağlı çalışanı olarak, hastalar olarak ta bu süreçte çok mağdur olduk biz sürü yere yazılarımızı yazdık herhangi bir geri dönüşte alamadık. İnşallah bir daha böyle bir şeyle kaşı karşı kalmayız. Biz bu süreçte sağlık sektörü olarak hastalarımıza hizmet edemedik engellendik. Bu süreçte telefonlarımız hiç susmadı,hastalar arıyor ama ancak bayramdan sonra hizmet verebileceğimizi söylüyoruz. Cihazı bozulan şimdi duyamıyor. Yani şuan zaten dört duvar arasın da kapalılar bir de üstüne üstlük duyamıyorlar” dedi.
Akustik İşitme Cihazı Merkezi Odiyometri uzmanı iş yeri sahibi Şenay Yorulmaz bu süreçte hastalarının mağduriyetini şu şekilde anlattı; “bu süreçte hastalarımız her zaman bizim önceliğimiz olmuştur. 29 Nisan da çıkan genelgede işitme cihazı merkezlerini de kapatma kararı aldılar. Hiçbir gerekçe ve hiçbir açıklama yapmadan aldılar bu kararı. Tabi ki halkın sağlığını düşünüyoruz, bu güne kadar Covid-19 tedbirleri çerçevesinde çalıştık. Bu 17 günlük kapamada biz hiçbir hazırlık yapmadan, bir sürü hastalarımız vardı. Cihaz teslimi olanlar vardı, cihazı arızalı olanlar vardı bunların hiç birini tamamlamadan kapatıldık bir sürü hastamız mağdur oldu. Sağlı çalışanı olarak, hastalar olarak ta bu süreçte çok mağdur olduk biz sürü yere yazılarımızı yazdık herhangi bir geri dönüşte alamadık. İnşallah bir daha böyle bir şeyle kaşı karşı kalmayız. Biz bu süreçte sağlık sektörü olarak hastalarımıza hizmet edemedik engellendik. Bu süreçte telefonlarımız hiç susmadı,hastalar arıyor ama ancak bayramdan sonra hizmet verebileceğimizi söylüyoruz. Cihazı bozulan şimdi duyamıyor. Yani şuan zaten dört duvar arasın da kapalılar bir de üstüne üstlük duyamıyorlar” dedi.