• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • İLÇE HABERLERİ
  • SON DAKİKA
  • EĞİTİM
  • YAŞAM
  • MAGAZİN
  • SPOR
  • SİYASET
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • GÜNDEM
  • TEKNOLOJİ BÖLGE HABERLERİ KÜLTÜR-SANAT MEDYA SAĞLIK
  • Ara
SON DAKİKA:
16:34
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
15:53
Sahil köyü renklendi
15:38
Buğday hasadı başladı
15:30
"Çeribaşı" kirazının hasadı başladı
15:19
İYİ Parti’den Oy Kullanma Tartışmasına Sert Tepki
15:06
Kırkpınar’da Ulaşım Güvencesi Serhad Birlik
14:48
Kıyık Caddesi’nde Refüjler Yenileniyor: Vatandaşın Görüşü Alındı, Ortak Noktada Buluşuldu
13:43
62 yaşında mezun oldu
12:16
Ayçiçeği tarlaları görsel şölen sunuyor
12:15
Trakya heyeti Romanya'da iş birliği fırsatlarını değerlendirdi
10:39
Subaşı’nda Tecrübeli Transferler
10:33
Motosikletten düşen sürücü kaldırıldığı hastanede öldü
10:22
Ormanlık alanda erkek cesedi bulundu
10:08
ÇOCUK MECLİSİ’NDE BAYRAK DEĞİŞİMİ: YENİ YÖNETİM BELLİ OLDU
10:06
Yeni Yönetim Belli Oldu
09:57
Edirne’ye 380 Milyon TL’lik Doğal Gaz Yatırımı
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. GÜNDEM
  3. İşletmeciden ilginç tepki
GÜNDEM
Yayınlanma: 02 Eylül 2016 - 08:02

İşletmeciden ilginç tepki

Turgay Karakaş isimli çay ocağı işletmecisi, dükkanın camına “CHP’li Olmaktan Onur Duyuyorum, Edirne’de CHP’li Olmaktan Utanıyorum” yazarak belediyeye tepki gösterdi.

GÜNDEM
02 Eylül 2016 - 08:02
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
İşletmeciden ilginç tepki
Edirne’de bir çay ocağı işletmecisi camına yazdığı yazı görenleri şaşırtıyor. Çay ocağı işletmecisi Turgay Karakaş dükkanında yaşadığı soruna çare bulamayınca camına yazı yazarak CHP’li belediyeyi eleştirdi. Dükkanında yaşadığı kanalizasyon sorununa çare bulamadığını iddia eden işletmeci Karakaş, altyapı sorunundan dolayı 3-4 aydan beri sıkıntı yaşadığını söyledi. En son Cuma günü belediyenin hizmet hattı olan 153 numaralı telefonu arayarak, kimseye ulaşamadığını öne süren Karakaş, “153 numaralı hattı aradığımda hiç kimse telefonu açmadı.  Bir Allah’ın kulu telefona bakmadı.  Tekrar Cumartesi günü aradım, nasıl olduysa biri telefonu açtı. Durumu anlattım o ona aktardı, derken saat 14.30 civarında yaşanan telefon trafiğinin ardından saat: 17.30 sıralarında bir arkadaş geldi. Belediyeden gelen arkadaş, bana, ‘biz buranın trafiğini şimdi kapatamayız’ dedi. Yarın bir ekip gelecek, buranın trafiğini kapatacak derken, bugüne kadar gelen giden yok, hizmet yok. Ben tepkimi bu şekilde cama bu yazıyı yazarak gösteriyorum” dedi.

“GÖĞSÜMÜ GERE GERE CHP’Lİ OLMAKTAN ONUR DUYUYORUM”

Karakaş, “Ben göğsümü gere gere CHP’li olarak ta onur duyuyorum. Ama Edirne’de CHP’ye oy verdiğim için bir Edirneli olarak utanıyorum. Yok yanihizmet yok, bunu içtenlikle de söylüyorum” ifadelerini kullandı.

 

  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
Sahil köyü renklendi
Sahil köyü renklendi
Buğday hasadı başladı
Buğday hasadı başladı
"Çeribaşı" kirazının hasadı başladı
ilan.gov.tr
Son Haberler
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
Sahil köyü renklendi
Sahil köyü renklendi
Buğday hasadı başladı
Buğday hasadı başladı
"Çeribaşı" kirazının hasadı başladı
İYİ Parti’den Oy Kullanma Tartışmasına Sert Tepki
İYİ Parti’den Oy Kullanma Tartışmasına Sert Tepki
Hamsi 20 TL
Hamsi 20 TL

Ana Sayfa
İLÇE HABERLERİ
SON DAKİKA
EĞİTİM
YAŞAM
MAGAZİN
SPOR
SİYASET
DÜNYA
EKONOMİ
GÜNDEM
TEKNOLOJİ
BÖLGE HABERLERİ
KÜLTÜR-SANAT
MEDYA
SAĞLIK
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Vefatlar
Üye Paneli
Gazete Arşivi
Hava Durumu
  • ASAYİŞ
  • EĞİTİM
  • KÜLTÜR-SANAT
  • MEDYA
  • SİYASET
  • SON DAKİKA
  • SPOR
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Vefatlar
  • Üye Paneli
  • Gazete Arşivi
  • Hava Durumu

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.