Edirne Belediye Başkanı Filiz Gencan, Kaleiçi semtinde yürütülen altyapı yenileme çalışmalarının adım adım ilerlediğini açıkladı.
Başkan Gencan, kayıp-kaçak oranının en yüksek olduğu bölgede içme suyu hattının tamamen yenilendiğini belirterek, “Su kayıplarını en aza indirmek için titizlikle çalışıyoruz. Amacımız altyapıyı güçlendirmek, su basıncını dengelemek ve Edirne’nin su sorununu kalıcı biçimde çözmek” dedi.
Ekiplerin tarihi dokuyu koruyarak çalışmaları sürdürdüğünü ifade eden Gencan, “Her sokakta aynı özen, aynı kararlılık var. Edirne’nin geleceği için çalışmaya, söz verdiğimiz gibi altyapıyı güçlendirmeye devam edeceğiz” diye konuştu. HABER MERKEZİ
GÜNDEM
Yayınlanma: 07 Kasım 2025 - 12:42
Kaleiçi'nde Altyapı Adım Adım Yenileniyor
GÜNDEM
07 Kasım 2025 - 12:42
İlginizi Çekebilir





