Edirne 1. Amatör Lig B Grubu’nu ikinci sırada tamamlayarak Süper Amatör Lig’e yükselen Karaağaç Ardaspor, düzenlenen törenle kupasını aldı.Edirne 1. Amatör Lig B Grubu’nda sezonu 2’nci sırada tamamlayarak Süper Amatör Lig’e yükselme başarısı gösteren Karaağaç Ardaspor, kupasına kavuştu. Başarılı sezonun ardından düzenlenen törende Karaağaç temsilcisine kupası, Edirne ASKF yöneticileri Caner Eygül ve Serkan Aydınlık tarafından takdim edildi.
Büyük sevinç yaşayan futbolcular, teknik heyet ve taraftarlar, elde edilen başarıyı birlikte kutladı. Uzun bir aranın ardından yeniden Süper Amatör Lig’e yükselmenin gururunu yaşayan Karaağaç Ardaspor camiasında coşku hakimdi.
Karaağaç Ardaspor Başkanı Aytaç Feda yaptığı açıklamada, “Sezonu 2’nci sırada bitirerek Süper Amatör Lig’e yükseldik. Geçmişte mücadele ettiğimiz yere tekrar dönmenin mutluluğunu y aşıyoruz. Bu sezon emek veren antrenör ve futbolcularımıza teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı. HABER MERKEZİ
Büyük sevinç yaşayan futbolcular, teknik heyet ve taraftarlar, elde edilen başarıyı birlikte kutladı. Uzun bir aranın ardından yeniden Süper Amatör Lig’e yükselmenin gururunu yaşayan Karaağaç Ardaspor camiasında coşku hakimdi.
Karaağaç Ardaspor Başkanı Aytaç Feda yaptığı açıklamada, “Sezonu 2’nci sırada bitirerek Süper Amatör Lig’e yükseldik. Geçmişte mücadele ettiğimiz yere tekrar dönmenin mutluluğunu y aşıyoruz. Bu sezon emek veren antrenör ve futbolcularımıza teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı. HABER MERKEZİ





