Kar yağışının ardından beyaza bürünen Edirne’de kar ile mücadele çalışmaları dün de devam etti. Sosyal medyada kar ile mücadele konusunda eleştiri alan Edirne Belediyesi’ne bir protesto da, Ak Partili Belediye Meclis Üyesi Melek Yörük’ten geldi. Yörük, Tahmis Meydanı’nda küreği alarak kar küredi. AK Parti Edirne Belediye Meclis Üyesi Melek Yörük, Tahmis Meydanı’nda kar temizlik çalışması yaptı.Gerek sosyal medyada, gerek basında kar yağışıyla ilgili eleştirilere neden olan Edirne Belediyesi’nin çalışmalarına, çarşı esnafı ile birlikte AK Parti Belediye Meclis Üyesi Melek Yörük de eline küreği alarak kar temizlik çalışmasına katıldı.Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan, sosyal medyada da büyük eleştirilere maruz kaldı.Eleştiriler şöyle;Talip Sinecikli adlı vatandaş, “Bu cadde Kiev Belediyesi’ne ait” diyerek paylaştığı fotoğrafla eleştiride bulundu.Bahire Yıldıran, adlı vatandaş ise “Rahmetli Cengiz Varnatopu karla mücadelede çok iyiydi. O zamanlar daha fazla kar yağmasına rağmen kenar mahallelere kadar her yer temizlenirdi. Kaldırımlar dahil kesinlikle tehlike kalmazdı. Ondan sonra ben öyle bir temizlik görmedim. Şu anda her yer buz pisti gibi. Yarın sabah daha beter olacak.Yazık Edirne’me ve bize” ifadelerini paylaştı.Serkan Araz da, “Sayın belediye başkanımız kar hazırlıkları tamam demiş, iyi ki demiş, ya dememiş olsaydı, hazırlıksız yakalansaydı, vayyyyy vayyy. Ne olacaktı Edirne’min hali!”diyerek Belediye Başkanı Gürkan’a eleştirilerde bulundu. 56 saatlik karla mücadeleBu arada Edirne Belediyesi Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’nden yapılan açıklamaya da, Edirne Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, kent merkezine düşen 15 santimetrelik kar yağışının ardından 56 saattir aralıksız çalışmaya devam ediyor. Toplamda 350 ton tuz kullanan ekipler, önceki akşam birçok caddede ve mahallede karları temizleyerek, tuzlama çalışması yaptı.56 saattir aralıksız çalışan belediye ekipleri, 4 Ocak 2016 Pazartesi gecesi Gölet civarında, Karaağaç Mahallesi’ndeki ana caddelerde, Yeni İmaret Mahallesi’nde ana caddelerde, Araplar Mahallesi Taşlık mevkiinde ve Kaleiçi’ndeki birçok sokağı kardan temizlenerek, tuzlama çalışmaları gerçekleştirdi.Okul etraflarının yüzde 80’ini temizleyen ekipler, ayrıca hastanelerin etrafını trafiğe açarak, ulaşımı sağladı.Mezarlıklara giden yollarda da temizleme ve tuzlama çalışmalarını gerçekleştiren ekipler, 56 saatte yaklaşık 350 ton tuz kullandı.Park ve Bahçeler ile Temizlik İşleri Müdürlüğü’ne bağlı ekipler ise, kaldırım ve ara sokakları elle açma çalışmalarına devam ediyor.
SİYASET
Yayınlanma: 06 Ocak 2016 - 00:00
Meclis üyesi kar küredi
Kar yağışının ardından beyaza bürünen Edirne’de kar ile mücadele çalışmaları dün de devam etti. Sosyal medyada kar ile mücadele konusunda eleştiri alan Edirne Belediyesi’ne bir ...
SİYASET
06 Ocak 2016 - 00:00









