• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • İLÇE HABERLERİ
  • SON DAKİKA
  • EĞİTİM
  • YAŞAM
  • MAGAZİN
  • SPOR
  • SİYASET
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • GÜNDEM
  • TEKNOLOJİ BÖLGE HABERLERİ KÜLTÜR-SANAT MEDYA SAĞLIK
  • Ara
SON DAKİKA:
13:44
Tarihin Acı Sayfası Çamerya Unutulmadı
13:33
İki otomobilin çarpıştığı kazada 2 kişi öldü
13:32
Otomobilin çarptığı motosikletin sürücüsü öldü
11:43
Gençler Türkiye Kupası final etabıyla devam etti
11:42
Otellerde doluluk yüzde 100'e yaklaştı
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. GÜNDEM
  3. "Nefesiniz dumansız, hayatınız sağlıklı"
GÜNDEM
Yayınlanma: 03 Eylül 2025 - 14:04

"Nefesiniz dumansız, hayatınız sağlıklı"

GÜNDEM
03 Eylül 2025 - 14:04
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
 Edirne Sağlık Müdürlüğünce 3-9 Eylül Halk Sağlığı Haftası kapsamında Saraçlar Caddesi'nde bilgilendirme standı açıldı.

Sağlık ekipleri ve Yeşilay Edirne Şubesi üyeleri, vatandaşları sigara ve tütün ürünlerinin zararları hakkında bilgilendirdi, karbonmonoksit ölçümü gerçekleştirdi.

Ekipler, tütün bağımlılığından kurtulmak isteyen vatandaşlar Sigara Bırakma Polikliniklerine yönlendirildi.

İl Sağlık Müdürü Mustafa İshak Yıldırım, Halk Sağlığı Haftası'nda 7 farklı temayla vatandaşları bilgilendirmeyi hedeflediklerini söyledi.

İlk olarak "Nefesiniz dumansız, hayatınız sağlıklı" temasıyla sigara ve tütün ürünlerinin zararlarıyla ilgili çalışma yapıldığını belirten Yıldırım, "Bu kapsamda bugün bir kamu kurumunda Sigara Bırakma Polikliniği çalışması yapıyoruz. Aynı zamanda sigara denetimi yapılacak. Burada amacımız asla ceza vermek değil. Tam tersine sigara içip sağlığını kaybeden bireylerin kendilerini cezalandırmasını engellemeyi hedefliyoruz." dedi.

Yıldırım, sigara kullanımı ve tütün ürünleri kullanımını en aza indirmeyi hedeflediklerini ifade etti.

Sigarayı bırakmak isteyen vatandaşların sağlık kuruluşları, ALO 171 ve ALO 184'e başvurabileceklerini anlatan Yıldırım, "Bağımlılık noktasında halkımızı bilinçlendirmek istiyoruz. İlimizde Sigara Bırakma Polikliniğine yılda ortalama 2 bin başvuru var. Biz bu sayıyı çok artırmak istiyoruz. Bağımlılıkla mücadeleye ara vermeden devam edeceğiz. Tütün ve tütün ürünleriyle mücadele kapsamında 11 tim oluşturduk. Bu ekipler yıl boyunca kenti gezerek vatandaşları bilgilendirecekler." diye konuştu.

 AA

  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
Tarihin Acı Sayfası Çamerya Unutulmadı
Tarihin Acı Sayfası Çamerya Unutulmadı
İki otomobilin çarpıştığı kazada 2 kişi öldü
İki otomobilin çarpıştığı kazada 2 kişi öldü
Otomobilin çarptığı motosikletin sürücüsü öldü
Otomobilin çarptığı motosikletin sürücüsü öldü
Gençler Türkiye Kupası final etabıyla devam etti
Gençler Türkiye Kupası final etabıyla devam etti
ilan.gov.tr
Son Haberler
Tarihin Acı Sayfası Çamerya Unutulmadı
Tarihin Acı Sayfası Çamerya Unutulmadı
İki otomobilin çarpıştığı kazada 2 kişi öldü
İki otomobilin çarpıştığı kazada 2 kişi öldü
Otomobilin çarptığı motosikletin sürücüsü öldü
Otomobilin çarptığı motosikletin sürücüsü öldü
Gençler Türkiye Kupası final etabıyla devam etti
Gençler Türkiye Kupası final etabıyla devam etti
Otellerde doluluk yüzde 100'e yaklaştı
Otellerde doluluk yüzde 100'e yaklaştı
Serhad Birlik’ten güncelleme talebi
Serhad Birlik’ten güncelleme talebi

Ana Sayfa
İLÇE HABERLERİ
SON DAKİKA
EĞİTİM
YAŞAM
MAGAZİN
SPOR
SİYASET
DÜNYA
EKONOMİ
GÜNDEM
TEKNOLOJİ
BÖLGE HABERLERİ
KÜLTÜR-SANAT
MEDYA
SAĞLIK
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Vefatlar
Üye Paneli
Gazete Arşivi
Hava Durumu
  • ASAYİŞ
  • EĞİTİM
  • KÜLTÜR-SANAT
  • MEDYA
  • SİYASET
  • SON DAKİKA
  • SPOR
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Vefatlar
  • Üye Paneli
  • Gazete Arşivi
  • Hava Durumu

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.