Edirne İl Milli Eğitim Müdürü Önder Arpacı, “Edirne Eğitim Kurumları Başarıyı Artırma Projesi (EBAP-22) Okul Başarı Endeksi Yönergesi İle okullarımız gelişmeye, kurumsal kalitelerini yükseltmeye devam ediyorlar.”dedi.
Edirne Eğitim Kurumları Başarıyı Artırma Projesi (EBAP-22) Okul Başarı Endeksi Yönergesi, eğitim kurumlarının iç değerlendirmesinin yapılması, okulların geliştirmeye açık alanlarını il/ilçe düzeyinde görebilmek ve okullar arasındaki farkları en aza indirip tüm okulların belli bir standarda ulaşmalarını sağlamak amacıyla oluşturuldu.
Proje hakkında açıklamalarda bulunan Arpacı, Edirne Eğitim Kurumları Başarıyı Artırma Projesi (EBAP-22) Okul Başarı Endeksi Yönergesi ile tüm okullarımızın birbiri ile entegre olacağını, okullarımızın dengi okullarda başarı ile uygulanan çalışmaları geliştirerek kendi okullarında uygulamaları ile iyi örnek uygulamalarının daha da yaygınlaşacağını söyledi.
Hayatın her alanında olduğu gibi eğitim alanında da değişim ve gelişimin sürekli olduğunu, okul ve kurumlarımızın bu değişime uyum sağlayarak kurumsal anlamda yenilenmesi, gelişmesi ve kurumsal başarıyı daha da yukarılara taşıması gerektiğini belirten Arpacı, Edirne Eğitim Kurumları Başarıyı Artırma Projesi (EBAP-22) Okul Başarı Endeksi Yönergesi, ile okulların kurumsal kimliklerinin daha da geliştireceğini söyledi.
Edirne Eğitim Kurumları Başarıyı Artırma Projesi (EBAP-22) Okul Başarı Endeksi Yönergesi, eğitim kurumlarının iç değerlendirmesinin yapılması, okulların geliştirmeye açık alanlarını il/ilçe düzeyinde görebilmek ve okullar arasındaki farkları en aza indirip tüm okulların belli bir standarda ulaşmalarını sağlamak amacıyla oluşturuldu.
Proje hakkında açıklamalarda bulunan Arpacı, Edirne Eğitim Kurumları Başarıyı Artırma Projesi (EBAP-22) Okul Başarı Endeksi Yönergesi ile tüm okullarımızın birbiri ile entegre olacağını, okullarımızın dengi okullarda başarı ile uygulanan çalışmaları geliştirerek kendi okullarında uygulamaları ile iyi örnek uygulamalarının daha da yaygınlaşacağını söyledi.
Hayatın her alanında olduğu gibi eğitim alanında da değişim ve gelişimin sürekli olduğunu, okul ve kurumlarımızın bu değişime uyum sağlayarak kurumsal anlamda yenilenmesi, gelişmesi ve kurumsal başarıyı daha da yukarılara taşıması gerektiğini belirten Arpacı, Edirne Eğitim Kurumları Başarıyı Artırma Projesi (EBAP-22) Okul Başarı Endeksi Yönergesi, ile okulların kurumsal kimliklerinin daha da geliştireceğini söyledi.