Süloğlu Belediye Başkanı Mehmet Ormankıran, ilçeye bağlı Kovankaya bölgesinde meydana gelen tarla yangınıyla ilgili açıklamada bulundu. Yangına itfaiye ekipleri ile Orman İşletme Müdürlüğü ekiplerinin hızlı şekilde müdahale ettiği ve alevlerin kontrol altına alındığı bildirildi.
Başkan Ormankıran, yangında buğday ekili arazinin bir kısmının zarar gördüğünü, soğutma çalışmalarının tamamlandığını ifade ederek çiftçiye geçmiş olsun dileklerini iletti.
Ormankıran, özellikle hasat döneminde artan yangın riskine dikkat çekerek vatandaşlara önemli uyarılarda bulundu. Yol kenarlarına izmarit ve yanıcı madde atılmaması, tarım alanlarında ateş yakılmaması ve gerekli önlemlerin alınması gerektiğini vurguladı.
Açıklamasının sonunda çiftçilerin emeğinin korunmasının herkesin ortak sorumluluğu olduğunu belirten Ormankıran, benzer olayların yaşanmaması için duyarlılık çağrısında bulundu.
HABER:HALİL ERKAN





