MERT SOYLU
Tarihi Meriç Köprüsü’nün restorasyonunu gerçekleştiren yüklenici firma Karayolları Müdürlüğünden 1 milyona yakın alacağını tahsil edemediği iddiasıyla restorasyon çalışmalarını durdurdu.
Restorasyon çalışmaları esnafı olumsuz etkilerken birde çalışmaların durduğu iddiaları bölge esnafını karara kara düşündürüyor. Esnafın iş yaptığı dönemde yani 10 Temmuz’da ilk olarak Tunca köprüsünde başlayan onarım, çalışması tamamlandıktan sonra sıra Meriç köprüsüne gelmişti. İddialara göre, Meriç köprüsünün tadilatı yarıya gelmişken yüklenici firma alacakların ödenmemesi nedeniyle çalışmaları durdurdu. Bir diğer iddia ise, yüklenici firmanın Karayollarından 1 milyona yakın alacağı olduğu, taş almadıkları ve işçilerin maaşlarının alınmadığı yönünde.
Tarihi Meriç Köprüsü’nün restorasyonunu gerçekleştiren yüklenici firma Karayolları Müdürlüğünden 1 milyona yakın alacağını tahsil edemediği iddiasıyla restorasyon çalışmalarını durdurdu.
Restorasyon çalışmaları esnafı olumsuz etkilerken birde çalışmaların durduğu iddiaları bölge esnafını karara kara düşündürüyor. Esnafın iş yaptığı dönemde yani 10 Temmuz’da ilk olarak Tunca köprüsünde başlayan onarım, çalışması tamamlandıktan sonra sıra Meriç köprüsüne gelmişti. İddialara göre, Meriç köprüsünün tadilatı yarıya gelmişken yüklenici firma alacakların ödenmemesi nedeniyle çalışmaları durdurdu. Bir diğer iddia ise, yüklenici firmanın Karayollarından 1 milyona yakın alacağı olduğu, taş almadıkları ve işçilerin maaşlarının alınmadığı yönünde.
Selimiye camisine de taş yerine demir kul***ılmış... Nasıl oacak bu durumlar...