Geçtiğimiz pazar günü yapılan CHP İl Kongresi’nde il başkanı seçilen Fevzi Pekcanlı, Edirne Adalet Sarayı’nda gerçekleştirilen törenle mazbatasını aldı. Mazbatasını aldıktan sonra açıklama yapan Pekcanlı, “Çok mutluyuz. Mazbatamızı aldık. İnşallah Cumhuriyet Halk Partisi’ne kafamızdaki projeleri gerçekleştirerek güzel günler yaşatacağız. Ankara’da da bölgemizi temsilen parti meclisinde Edirneli bir temsilcimiz olursa daha mutlu olacağız. Bundan sonraki ilk mücadelemiz 16-17 Ocak’ta yapılacak kurultayda bir arkadaşımızı parti meclisine girmesi için elimizden gelen çabayı, gayreti göstereceğiz. Zaten biz bir ekibiz. Ankara’da da bir temsilcimizin olmasını çok istiyoruz” dedi.2 dönem il başkanlığı yapmak istediğini ifade eden Pekcanlı, “Kafamdaki projeleri gerçekleştirmek için bir dönem yetmeyecek. Biz de iki yılda bir kongre var. Kafamdakiler 2 yılda biterse o zaman bakarız ama 2 yıllık bir proje yok kafamda” diye konuştu.
SİYASET
Yayınlanma: 31 Aralık 2015 - 00:00
Pekcanlı mazbatasını aldı
Geçtiğimiz pazar günü yapılan CHP İl Kongresi’nde il başkanı seçilen Fevzi Pekcanlı, Edirne Adalet Sarayı’nda gerçekleştirilen törenle mazbatasını aldı. Mazbatasını aldıktan sonra açıklama yapan Pekcanlı, ...
SİYASET
31 Aralık 2015 - 00:00









