• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • İLÇE HABERLERİ
  • SON DAKİKA
  • EĞİTİM
  • YAŞAM
  • MAGAZİN
  • SPOR
  • SİYASET
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • GÜNDEM
  • TEKNOLOJİ BÖLGE HABERLERİ KÜLTÜR-SANAT MEDYA SAĞLIK
  • Ara
SON DAKİKA:
09:24
GSS Edirne’den Yoğun Bakım ve Otopark Çağrısı
09:23
Lavanta Şenliği başladı
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. GÜNDEM
  3. Radar yok demeyin
GÜNDEM
Yayınlanma: 03 Temmuz 2017 - 08:03
Güncelleme: 03 Temmuz 2017 - 09:16

Radar yok demeyin

GÜNDEM
03 Temmuz 2017 - 08:03
Güncelleme: 03 Temmuz 2017 - 09:16
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Radar yok demeyin

~~Mobese cihazlarını gördüğünde yavaşlayan, daha sonra hız sınırlarını yine kendi bildiği seviyeye çıkaran sürücülerin bu uyanıklığı artık otobanda sökmeyecek.
Emniyet Genel Müdürlüğü ile Karayolları Genel Müdürlüğü arasından imzalanan protokol Cumartesi günü hayata geçti. Yeni çalışmaya göre, araçların seyri sırasında ortalama hızları tespit edilecek ve ihlali bulunanlara cezai işlem uygulanacak.
Konu hakkında açıklama yapan Edirne İl Emniyet Müdürlüğü, “Emniyet Genel Müdürlüğünce, otoyollarda ortalama hız tespit sisteminin 1 Temmuz'dan itibaren devreye girdi. Emniyet ile Karayolları Genel Müdürlüğü  arasında imzalanan protokolle, temmuz ayı itibarıyla otoyollarda araçların seyri  sırasında ortalama hızları tespit edilecek ve ihlali bulunanlara ceza  uygulanacak.
Protokol kapsamında, araçların otoyola giriş yaptığı HGS/OGS noktası ile çıkış yaptığı HGS/OGS noktası arasında kat ettiği mesafe ve süre bilgilerinden araçların ortalama hızlarının tespit edilerek, yasada belirtilen  hız limitlerini aşan araçların tescil plakalarına Karayolları Trafik Kanunu'nun  ilgili maddesi uyarınca trafik cezası kesilecek.
Türkiye genelinde 1 Temmuz'dan itibaren uygulanmaya başlanılan sistemle,  sürücülerin otoyollarda kullandıkları araç sınıflarına tanınan hız limitleri üzerinde araç kullanmaları ve bu nedenle gerçekleşen kazaların sonuçlarının ağırlaşmasını önlemek, egzoz emisyonlarının doğaya verdiği zararı en aza indirmek, aşırı hıza bağlı yüksek yakıt sarfiyatının ithalat üzerindeki yükünü hafifletmek amaçlanıyor.
Sistem,  İstanbul-Edirne otoyolunda eş zamanlı olarak 1 Temmuz'dan itibaren başladı” denildi.
 

  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
GSS Edirne’den Yoğun Bakım ve Otopark Çağrısı
GSS Edirne’den Yoğun Bakım ve Otopark Çağrısı
Lavanta Şenliği başladı
Lavanta Şenliği başladı
Tarım arazilerine yayılan yangın söndürüldü
Tarım arazilerine yayılan yangın söndürüldü
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
ilan.gov.tr
Son Haberler
GSS Edirne’den Yoğun Bakım ve Otopark Çağrısı
GSS Edirne’den Yoğun Bakım ve Otopark Çağrısı
Lavanta Şenliği başladı
Lavanta Şenliği başladı
Tarım arazilerine yayılan yangın söndürüldü
Tarım arazilerine yayılan yangın söndürüldü
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
Sahil köyü renklendi
Sahil köyü renklendi
“Hakarete uğradık”
“Hakarete uğradık”

Ana Sayfa
İLÇE HABERLERİ
SON DAKİKA
EĞİTİM
YAŞAM
MAGAZİN
SPOR
SİYASET
DÜNYA
EKONOMİ
GÜNDEM
TEKNOLOJİ
BÖLGE HABERLERİ
KÜLTÜR-SANAT
MEDYA
SAĞLIK
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Vefatlar
Üye Paneli
Gazete Arşivi
Hava Durumu
  • ASAYİŞ
  • EĞİTİM
  • KÜLTÜR-SANAT
  • MEDYA
  • SİYASET
  • SON DAKİKA
  • SPOR
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Vefatlar
  • Üye Paneli
  • Gazete Arşivi
  • Hava Durumu

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.