• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • İLÇE HABERLERİ
  • SON DAKİKA
  • EĞİTİM
  • YAŞAM
  • MAGAZİN
  • SPOR
  • SİYASET
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • GÜNDEM
  • TEKNOLOJİ BÖLGE HABERLERİ KÜLTÜR-SANAT MEDYA SAĞLIK
  • Ara
SON DAKİKA:
13:44
Tarihin Acı Sayfası Çamerya Unutulmadı
13:33
İki otomobilin çarpıştığı kazada 2 kişi öldü
13:32
Otomobilin çarptığı motosikletin sürücüsü öldü
11:43
Gençler Türkiye Kupası final etabıyla devam etti
11:42
Otellerde doluluk yüzde 100'e yaklaştı
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. EĞİTİM
  3. SAFİR KOLEJİ VELİLERİ KAHVALTIDA BULUŞTU
EĞİTİM
Yayınlanma: 24 Ekim 2017 - 03:53

SAFİR KOLEJİ VELİLERİ KAHVALTIDA BULUŞTU

EĞİTİM
24 Ekim 2017 - 03:53
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
SAFİR KOLEJİ VELİLERİ KAHVALTIDA BULUŞTU
Edirne Safir Koleji veli ve öğretmenleri kahvaltıda bir araya geldi. Veliler ve öğretmenler tanışıp kaynaşırken sene içinde yapılacak akademik ve sosyal faaliyetler hakkında konuştular.

İlkokul öğrenci ve velileri sınıf öğretmenleri ile bir araya gelirken, ortaokul ve lise grubu velilerimiz, öğrencilerimizin mentör öğretmenleri ve diğer branş öğretmenleri ile kahvaltıda buluştular. Tanışma ve kaynaşma amaçlı düzenlenen kahvaltıya tüm velilerimiz ilgi gösterdi ve beğeniyle karşıladılar.

Kahvaltı sırasında konuşma yapan Edirne Safir Koleji Kampüs Müdürü Emin Polat, “Safir Koleji olarak veli-okul iletişiminin güçlü olması gerektiğine inanıyor ve bu iletişimi güçlendirmek için bu gibi faaliyetler düzenlemeyi amaçlıyoruz. Bizlerin iletişimi ne kadar kuvvetli olursa bunun öğrencilerimize her anlamda olumlu yansımasını göreceğimizi düşünüyoruz. Okul ve velinin birbirini dinlemesi, ihtiyaçların her iki taraf için de saptanıp buna yönelik çözümler üretilmesi bizler için çok değerlidir. Düşünce ve önerilerinize her zaman açık olduğumuzu belirtmek isterim. Geldiğiniz için hepinize teşekkür ederim” diyerek sözlerini bitirdi.

Hoş sohbet ve kaynaşma ile geçen günün sonunda veliler okul yönetimi ve öğretmenlerine teşekkürlerini sunarak memnuniyetle ayrıldılar.

  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
ÖĞRENCİLER EVLERİNDE ZİYARET EDİLİYOR
ÖĞRENCİLER EVLERİNDE ZİYARET EDİLİYOR
MİNİK ÖĞRENCİLER SOKAK HAYVANLARINA KULÜBE YAPTILAR
MİNİK ÖĞRENCİLER SOKAK HAYVANLARINA KULÜBE YAPTILAR
İLKÖĞRETİM HAFTASI AÇILIŞ PROGRAMINDA İSTİKLAL MARŞI OKUNMADI
İLKÖĞRETİM HAFTASI AÇILIŞ PROGRAMINDA İSTİKLAL MARŞI OKUNMADI
"ASKIDA OKUL KIYAFETİ" KAMPANYASI
ilan.gov.tr
Son Haberler
Tarihin Acı Sayfası Çamerya Unutulmadı
Tarihin Acı Sayfası Çamerya Unutulmadı
İki otomobilin çarpıştığı kazada 2 kişi öldü
İki otomobilin çarpıştığı kazada 2 kişi öldü
Otomobilin çarptığı motosikletin sürücüsü öldü
Otomobilin çarptığı motosikletin sürücüsü öldü
Gençler Türkiye Kupası final etabıyla devam etti
Gençler Türkiye Kupası final etabıyla devam etti
Otellerde doluluk yüzde 100'e yaklaştı
Otellerde doluluk yüzde 100'e yaklaştı
VALİ'DEN "ŞARTLI" AKÜLÜ ARABA SÖZÜ
VALİ'DEN "ŞARTLI" AKÜLÜ ARABA SÖZÜ

Ana Sayfa
İLÇE HABERLERİ
SON DAKİKA
EĞİTİM
YAŞAM
MAGAZİN
SPOR
SİYASET
DÜNYA
EKONOMİ
GÜNDEM
TEKNOLOJİ
BÖLGE HABERLERİ
KÜLTÜR-SANAT
MEDYA
SAĞLIK
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Vefatlar
Üye Paneli
Gazete Arşivi
Hava Durumu
  • ASAYİŞ
  • EĞİTİM
  • KÜLTÜR-SANAT
  • MEDYA
  • SİYASET
  • SON DAKİKA
  • SPOR
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Vefatlar
  • Üye Paneli
  • Gazete Arşivi
  • Hava Durumu

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.