Emekliye ayrılan Edirne Valisi Dursun Ali Şahin için Edirne Belediyesi, Edirne Ticaret ve Sanayi Odası ve Edirne Ticaret Borsası’nın organizasyonuyla veda yemeği gerçekleştirildi. Gecede konuşan Vali Dursun Ali Şahin, İstanbul’a yerleşecek olması nedeniyle gurbete gidiyorum” dedi.Vali Şahin Edirne’de Haziran 2014 tarihinde kentte göreve başladı. Vali Şahin, 20 aylık görev süresinin ardından yaş haddinden emekliye ayrılırken,Lalezar Restaurant’ta veda gecesinde duygulu anlar yaşandı. Vali Şahin gecede yaptığı konuşmada Edirne’den ayrılarak, gurbete gideceğini söyledi.Geceye, Vali Dursun Ali Şahin’in yanı sıra, Belediye Başkanı Recep Gürkan, ETSO Başkanı Recep Zıpkınkurt, Edirne Ticaret Borsası Başkanı Özay Öztürk, kent protokolü, kamu kurum müdürleri, siyasi parti ile sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve çok sayıda basın mensubu katıldı.Edirne Valisi Şahin’in Edirne’de görev yaptığı süreyi anlatan sunumun ardından Vali Şahin’le birlikte mesai yapmış kişiler konuşma yaptı. Edirne Valisi Dursun Ali Şahin, mesleğe Ekim 1976 yılında Bolu’da kaymakam adayı olarak başladığını hatırlatarak, “39 yıl 3 ay 17 gün devlete hizmet ettiğini dile getirdi. Vali Şahin, “Gün geldi; 25 Aralık 2015. Belki o zaman hiç emekliliği düşünmüyorduk. İşten güçten düşünemedik. 39 yıl, kendime bir ev alayım dedim, onu da beceremedim açıkçası. Evet, hep hizmetten, hep koşmaktan kendimle ilgili bir karar da veremedim. İyi ki evlenmişim. Yoksa işe başlamadan önce evlenmeseydim, işim daha da kötüydü. İşte hizmet aşkı, hizmet insanı kör ediyor. Bazı şeyleri göstermiyor” dedi.Valililerin genelde merkeze alındıktan sonra emekliye ayrıldığını dile getiren Vali Şahin, “Ama ben bu akşam huzurlarınızdan ayrılırken, Edirne’den, Edirne ismini kullanmaktan her zaman böyle onur duyacağım bir isimle buradan emekli olacağım. Edirne’nin 201’inci valisi olarak 19-20 ay görev yaptım” diye konuştu.Veda yemeğinde konuşan Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan, “Bu akşam işini sevgiyle, aşkla, emekle yapan; çok değerli bir Edirne aşığına veda ediyoruz” dedi.Haziran 2014 tarihinde Edirne’de göreve başlayan Vali Dursun Ali Şahin, göreve başladıktan 20 ay sonra yaş haddinden dolayı emekliye ayrılıyor. 25 Aralık’ta emekliye ayrılacak olan Vali Şahin için Lalezar Tesisleri’nde veda yemeği düzenlendi. Yemeğe Edirne Belediyi Başkanı Recep Gürkan, protokol, daire müdürleri, sivil toplum kuruluşları, oda ile borsa temsilcileri ve çok sayıda davetli katıldı.Vali Şahin’in özgeçmişinin okunmasıyla başlanan programda Şahin’in Edirne’de görev yaptığı süreyi anlatan görsel bir sunum yapıldı.“EDİRNE AŞIĞINA VEDA EDİYORUZ”Veda yemeğinde konuşan Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan, “Sayın Valimle çok keyifli günlerimiz oldu. Çok güldük, çok düşündük; sıkıntıyı paylaşarak azalttık, mutluluğu paylaşarak çoğalttık. Dursun Ali Abi, ömrümün bundan sonra kalan bölümünde dostum, arkadaşım ve abim olarak hayatımdaki çok önemli bir yeri doldurmaya devam edecek. İlk geldiğinde aslanlar gibi bir Giresunluydu, bugün aslanlar gibi Edirneli oldu. Bu akşam işini sevgiyle, aşkla, emekle yapan; çok değerli bir Edirne aşığı için veda yemeğini veriyoruz. Bu akşam yol arkadaşımdan, yoldaşımdan ayrılıyorum. Bütün Edirne halkı adına şehrimize yaptığı ve yapmaya gayret ettiği bütün iyi niyetli çalışmalardan dolayı kendisine teşekkür ediyorum” dedi.“EDİRNE SİZİ ASLA UNUTMAYACAK”Edirne halkının Vali Dursun Ali Şahin’i asla unutmayacağını ifade eden Gürkan, “Edirne sizi asla unutmayacak. Çünkü Edirneliler vefalıdır. Edirneliler, kıymet bilen insanlardır. Edirne kendisine hizmet etme aşkı olana aşkla, muhabbetle karşılık verir, gönlüyle karşılık verir. Bir Edirneli olarak ve Edirne’nin Belediye Başkanı olarak şunu çok iyi biliyorum ki; Edirne bugün de yarın da gelecekte de isminizi hep gönüllerinde ve muhabbetlerinde hoş bir seda ile yad edecektir. Edirne olarak, Edirneli olarak sizi seviyoruz. Size sağlık, huzur, mutluluk dolu bir yaşam diliyorum” şeklinde konuştu.Paydalarının hep hizmet olduğunu söyleyen Vali Şahin ise, “Tevfik Fikret’in ifade ettiği gibi ‘bir ağaç gibi tek ve hür; bir orman gibi kardeşçesine’ Edirne’de hizmet ettik. Tabii ki her şeyin bir sonu var. Her şey bir sonla mukadder. İşte o son artık bundan sonra bir göreve atanmama sonu. Tabii ki üzüntü de var, sevinç de var. Ben bu akşam huzurlarınızdan ayrılırken, Edirne’den, Edirne ismini kullanmaktan her zaman böyle onur duyacağım bir isimle buradan emekli olacağım” dedi.VALİ ŞAHİN’DEN GÜRKAN’A VEDA ZİYARETİEdirne Valisi Dursun Ali Şahin, Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan’a veda ziyaretinde bulundu.2014 yılında Edirne’ye gelen ve göreve başladıktan 20 ay sonra yaş haddinden dolayı emekliye ayrılacak olan Vali Dursun Ali Şahin, Başkan Gürkan’la başkanlık makamında bir araya geldi.Edirne’de görev yapmaktan duyduğunu memnuniyeti diye getiren Vali Şahin, “Yaklaşık 20 aydır Edirne’de görev yapıyorum. Edirne’de olmaktan, Edirnelilerle aynı havayı solumaktan, Edirne için hizmet etmekten her zaman gurur ve onur duydum. Bu kentte geldiğimde henüz göreve yeni başlamış kalbi hizmet aşkıyla atan Edirne sevdalısı Recep Gürkan’la tanıştım. Birlikte Edirne’nin geleceği için çok güzel projelere imza attık. Şimdi ben gidiyorum. Yaşadığım tüm mutlu ve güzel anıları da yanıma alarak bu kentten ayrılıyorum. Ama biliyorum ki; Edirne sağlam ve güçlü ellere emanet” diye konuştu.Vali Şahin’e bugüne kadar yaptığı iyi niyetli çalışmalardan dolayı teşekkür eden Başkan Gürkan ise, “İşini sevgiyle, aşkla, emekle yapan; çok değerli bir Edirne aşığına veda ediyoruz. Sayın Valimle bugüne kadar çok keyifli günler yaşadık. Edirne için Edirne halkı için birlikte çalıştık, projelerimize birlikte yön verdik. Bugün yol arkadaşımdan, dostumdan, yoldaşımdan ayrılıyorum. Ben ve Edirne halkı sizi hiç unutmayacak. Kapımız size her zaman açık. Yolunuz açık, ışığınız aydınlık olsun” dedi.Başkan Gürkan daha sonra Vali Şahin’e Edirne’nin ve Kırkpınar’ın simgelerinden olan güreşen pehlivanların minyatür heykelini hediye etti.VALİ ŞAHİN, ETSO MECLİSİNE KATILDIEdirne Valisi Dursun Ali Şahin Edirne Ticaret ve Sanayi Odası Meclisi’ne veda etti.Mehmet Eren Başkanlığında Meclis Üyelerinin katılımıyla gerçekleştirilen 2015 yılı Aralık ayı ETSO Meclis Toplantısına Vali Dursun Ali Şahin katılarak veda ziyaretinde bulundu. Toplantının açılış konuşmasını yapan ETSO Meclis Başkanı Mehmet Eren Edirne’de ki görevi süresince yol gösterici, yapıcı ve etkin tutumları için Vali Dursun Ali Şahin’e teşekkür etti. Değerli katkılarıyla önemli faaliyetler, ulusal ve uluslararası başarılı organizasyonlar gerçekleştirdiğini söyledi. Eren, Vali Şahin’e Edirne’nin gelişimine katkıları için teşekkür ederek yeni hayatında başarı ve mutluluklar diledi.Yönetim Kurulu Başkanı Recep Zıpkınkurt da yaptığı konuşmada Vali Şahin’e Edirne’ye verdiği hizmetlerinden ve katkılarından dolayı teşekkür etti ve “ Edirne sizi unutmayacak. Edirne Ticaret ve Sanayi Odası’nın projesiyle inşaası devam eden Hamzabeyli Tır Parkı projesine de verdiğiniz katılardan dolayı teşekkür ederiz. Sağlıklı uzun bir ömür dileriz.” dedi.Vali Dursun Ali Şahin,daha sonra ETSO Meclis kürsüsüne gelerek bir konuşma gerçekleştirdi. Edirne’ye ‘güle güle’ geldiğini ifade eden Şahin gidişinin de güle güle olacağını belirterek; “Edirne’de 20 ay çabuk geçti. Güzel şeyler oldu ama mutlaka eksiklikler, hatalar da olmuştur.Bir çok yerde görev yaptığını ancak Edirne görevinin kendisi için çok özel olduğunu ifade eden Vali Şahin, “Vicdanen Edirne’den rahat ayrılmak benim için güzel bir olay . Ben size hakkımı helal ediyorum. Sizler de hakkınızı helal ediniz. Kırdığım insanlara diyorum ki beni affetsinler. Birlikte uyum içinde bir çok başarılı işe imza attık. Güzellikler Edirne’nin olacak. Başarılı çalışmalarınızın devamını diliyorum. Kendinize iyi bakınız. Sağ olun var olun” diye konuştu.Meclis üyeleri Vali Şahin’i konuşmasının ardından hatıra fotoğrafı çektirdiler. Vali Şahin Meclis Üyelerine tek tek veda ederek Edirne Ticaret ve Sanayi Odası’ndan ayrıldı.Vali Dursun Ali Şahin’in ETSO Meclisinden ayrılmasının ardından ETSO 2015 yılı son Meclis Toplantısına geçildi. Toplantıda;Kasım ayı mizanının ve Kasım ayı Faaliyet raporunun oylanmasının ardından gündem maddeleri arasında yer alan, ETSO Bütçe Komisyon Üyelerinin gerçekleştirdikleri toplantıyla hazırlanarak Yönetim Kurulu’na sevk edilen Edirne Ticaret ve Sanayi Odası 2016 yılı gelir ve gider bütçesi görüşüldü.
SİYASET
Yayınlanma: 25 Aralık 2015 - 00:00
Şahin: 'Gurbete gidiyorum'
Emekliye ayrılan Edirne Valisi Dursun Ali Şahin için Edirne Belediyesi, Edirne Ticaret ve Sanayi Odası ve Edirne Ticaret Borsası’nın organizasyonuyla veda yemeği gerçekleştirildi. Gecede konuşan ...
SİYASET
25 Aralık 2015 - 00:00









