Edirne Gazi İlköğretim Okulu Müdürü Nezahat Çaylı’nın kızı Armoni Sevde Çaylı, karda zıplarken ayak bileğini kırdı.Kar yağışıyla birlikte dışarıya çıkan Armoni Sevde Çaylı, karlı havada sevinçten zıplarken ayak bileğini kırdı.Sultan birinci Murat Devlet Hastanesi acilde Armoni Sevde Çaylı’nın alçıya alınan ayak bileğini bugün ortopedist görecek ve ona göre alçının ayağında ne kadar kalacağının kararı verileceği öğrenildi.
SİYASET
Yayınlanma: 05 Ocak 2016 - 00:00
Sevinçten zıplarken ayak bileğini kırdı
Edirne Gazi İlköğretim Okulu Müdürü Nezahat Çaylı’nın kızı Armoni Sevde Çaylı, karda zıplarken ayak bileğini kırdı. Kar yağışıyla birlikte dışarıya çıkan Armoni Sevde Çaylı, karlı havada ...
SİYASET
05 Ocak 2016 - 00:00









