Edirne Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği Başkanı Emin İnağ bölge çiftçimizin yaptığı üretim ile ekonomimizin temel direği olduğunu belirterek çiftçilerimiz tarafından bu yıl yüksek verim ve yüksek kalitede üretilen karpuza dikkat çekti.Edirne Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği Başkanı Emin İnağ Edirne Belediyesi tarafından başlatılan “Bir Karpuz’da Sen Al” kampanyasına destek verdi. Emin İnağ “Trakya Bölgesinin ekonomisine en büyük katkıyı veren çiftçilerimize destek olmamız gerekli. Özellikle bu yıl üretilen karpuzların yerelde tüketilmesi ve çiftçilerimize destek olunması ekonomiye çift yönlü katkı verecektir. Yerel ürünlerin tüketilmesi paranın yerelde kalmasını sağlayacağı gibi yerel üreticilerimizin kazancı yine esnafımıza dönecektir. Edirne Belediye Başkanlığımızca başlatılan bir karpuzda sen al kampanyasının çok önemli olduğunu düşünüyorum. Kampanyaya destek olarak hem kaliteli ürünleri tüketmiş olacağız hemde yerel ekonomimize katkı sağlayacağız.” dedi.EDESOB Başkanı Emin İnağ, Edirne’de faaliyet meyve ve sebze satışı yapan esnaflarımıza da büyük katkı sağlayacak olan bu kampanya sayesinde yerel üretimin de ön plana çıkarılacağını belirtti.YORULMAZ DA KAPUZ TÜKETİMİNE ÇAĞRI YAPTIEdirne Ziraat Odası Başkanı Cengiz Yorulmaz’da bölgedeki en sıkıntılı mahsulün karpuz olduğunu belirterek, vatandaşların Edirne’de satılan karpuzlardan almalarını istedi.Yorulmaz,”Edirne’nin her tarafı karpuz römorklarda görüyorsunuz karpuz dolu. Bunlar yerli karpuzlar ve bu yıl çok güzel bir üretime sahibiz.Üstelikte sağlığa yararı olan bir meyve. Bir karpuz alan vatandaşımız bir tane daha alsın. Üreticimize bir talep yok, talep olmadığı içinde ürettiklerini satmak zorundalar.Geçimleri için bu şart.Bu nedenle insanlarımız bir nebze destek için karpuz alsınlar” dedi.Edirne belediyesi, karpuz üreticisinin yanındaEdirne Belediye Başkanlığı, ‘Sende bir karpuz al, çiftçimize derman ol’ kampanyasına destek vererek, zor günler geçiren karpuz üreticisinin yanında yer aldı.Edirne Belediye Başkanlığı, Edirne Ziraat Odası ve Edirne CHP Milletvekili Erdin Bircan, karpuz üreticisine destek olmak için ‘Sende bir Karpuz al, çiftçimize derman ol’ kampanyasını başlattı.Edirne Ziraat Odası Toplantı Salonunda gerçekleşen basın toplantısına Edirne Belediye Başkan Vekili Selçuk Çakır, CHP Edirne Milletvekili Erdin Bircan, Ziraat Odası Meclis Başkanı Erdal Akgün, Ziraat Odası Yönetim Kurulu üyeleri, CHP İl başkanım Oktay Bozkurt, CHP İl Genel Meclis Başkanı Abdullaziz Çıkıkcı, İl Genel Meclisi üyeleri katıldı.Edirne Belediye Başkan Vekili Selçuk Çakır Belediye Başkanı Recep Gürkan’ın yurtdışında olması nedeniyle toplantıya katılamadığını hatırlatarak, belediye olarak üreticiye destek olmak için ellerinden geleni yapacaklarını söyledi.Üreticinin zor durumda olduğunun altını çizen Edirne Belediye Başkan Vekili Selçuk Çakır, “Belediye Başkanımız Recep Gürkan’ın desteğiyle böyle bir kampanya başlattık. Edirne Belediyesi, afiş, bilbord ve tanıtımlarla bu kampanyaya destek verecek. Başkanımız aynı zamanda karpuz üreticilerinin, ürünlerini kent merkezinde satması konusunda da desteklerini esirgemeyecek. Biz herkesin evine karpuz almasını istiyoruz. Üreticimizden alacağı karpuzla üreticimize derman olacaktır” dedi.“NEREYE GİDİYORSUN DAHA KARPUZ KESECEKTİK”Hazırlayacakları bilbord reklamlarında “NEREYE! DAHA KARPUZ KESİCEZ” sloganıyla konuya dikkat çekmek istediklerini de dile getiren Çakır, şunları söyledi:“Karpuz üreticisinin ve emekçisinin yanında olmak ve desteklemek için buradayız. Umarım çiftçimizin karpuzu satılır ve çiftçimize destek oluruz. Tüm kafelerde ve restoranlarda içecekler yerine üreticimizin ürettiği karpuzu ikram etmeleri istiyoruz. Ayrıca şehir içinde zabıtalarımız yasal çerçeveler içinde üreticimize destek olacaktır. Satış alanı olmayan yerlerde satış yapmalarına izin vereceğiz. Zabıtamıza bu anlamda gerekli talimatı verdik. Bilbord çalışmalarımıza da başladık. Bir haftalık proje için üzerimize düşen görevi yerine getireceğiz.”
SİYASET
Yayınlanma: 05 Ağustos 2015 - 00:00
STK'lardan karpuz kampanyasına destek
Edirne Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği Başkanı Emin İnağ bölge çiftçimizin yaptığı üretim ile ekonomimizin temel direği olduğunu belirterek çiftçilerimiz tarafından bu yıl yüksek verim ...
SİYASET
05 Ağustos 2015 - 00:00









