• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • İLÇE HABERLERİ
  • SON DAKİKA
  • EĞİTİM
  • YAŞAM
  • MAGAZİN
  • SPOR
  • SİYASET
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • GÜNDEM
  • TEKNOLOJİ BÖLGE HABERLERİ KÜLTÜR-SANAT MEDYA SAĞLIK
  • Ara
SON DAKİKA:
13:40
Şahin: "Tandoğan'da Yükselen Ses Milletin İradesidir"
13:27
Hayvanseverlerden Edirne Belediyesi Doğal Yaşam Alanı'na Ziyaret
12:53
40 milyon sazan bölgedeki sularla buluştu
12:39
Selimiye'nin UNESCO Yıl Dönümüne Özel Koşu
12:27
Su kanalına devrilen motosikletin sürücüsü hayatını kaybetti
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. GÜNDEM
  3. Tepkisini sosyal medyadan duyurdu
GÜNDEM
Yayınlanma: 10 Ağustos 2016 - 07:41

Tepkisini sosyal medyadan duyurdu

Sosyal paylaşım sitesinde bir fotoğraf paylaşan Edirne esnaflarından Hakan Aşık, “Köpeği, kuşu ve pis görüntüsü ile Belediye çöplüğü değil Saraçlar caddesi” diyerek sitemde bulundu.

GÜNDEM
10 Ağustos 2016 - 07:41
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Tepkisini sosyal medyadan duyurdu
Saraçlar Caddesi esnaflarından Aşık, sosyal medyada yaptığı paylaşımda caddede hayvanlara yem ya da başka yiyecek bırakanları eleştirerek şu ifadelere yer verdi ;

“Belediye yetkililerinin defalarca uyarmasına rağmen neredeyse evdeki yemek artığına kadar ne varsa getirip Saraçlar caddesini ortasına kuş beslemek için boşaltan vatandaşlara cadde esnafı olarak cezai işlem uygulanması gerekir diye düşünüyoruz. Kuşların pisliği zaten çileden çıkarıyordu birde üzerine bu görüntüler çıkınca takdiri size bırakıyoruz. Belediyeden beklememek gerek her şeyi benim paylaşımdaki amacım insanların biraz daha çevreye ve burada evinden daha fazla mesai harcayan esnafa daha sağ duyulu yaklaşması. Sokak Hayvanları da severiz ama bu görüntü hiç hoş değil. Hayvanlarımıza bakalım, besleyelim tabi ki de sahip çıkmalıyız ama ortak kullanım alanlarının içine etmeden, kirletmeden, sessizce yapalım. Çevremize de sahip çıkalım. Kaş yaparken göz çıkarmanın anlamı yok. Ben, Kış aylarında sokakta bulunan hayvanları beslenmek için aracımın bagajında hayvan maması bulunduruyorum.  Kendi bahçemde çeşitli hayvanlar da var. Bunu benim yakın çevrem çok iyi biliyor” dedi.

Hayvanlara beslemek adına caddeyi kirlettiklerini belirten Aşık, rahatsız olduğunu sosyal medya üzerinden kamuoyuyla paylaştı.  

  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
Şahin:
Şahin: "Tandoğan'da Yükselen Ses Milletin İradesidir"
Hayvanseverlerden Edirne Belediyesi Doğal Yaşam Alanı'na Ziyaret
Hayvanseverlerden Edirne Belediyesi Doğal Yaşam Alanı'na Ziyaret
40 milyon sazan bölgedeki sularla buluştu
40 milyon sazan bölgedeki sularla buluştu
Selimiye'nin UNESCO Yıl Dönümüne Özel Koşu
Selimiye'nin UNESCO Yıl Dönümüne Özel Koşu
ilan.gov.tr
Son Haberler
Şahin:
Şahin: "Tandoğan'da Yükselen Ses Milletin İradesidir"
Hayvanseverlerden Edirne Belediyesi Doğal Yaşam Alanı'na Ziyaret
Hayvanseverlerden Edirne Belediyesi Doğal Yaşam Alanı'na Ziyaret
40 milyon sazan bölgedeki sularla buluştu
40 milyon sazan bölgedeki sularla buluştu
Selimiye'nin UNESCO Yıl Dönümüne Özel Koşu
Selimiye'nin UNESCO Yıl Dönümüne Özel Koşu
Su kanalına devrilen motosikletin sürücüsü hayatını kaybetti
Su kanalına devrilen motosikletin sürücüsü hayatını kaybetti
Plajda yakayı ele verdiler
Plajda yakayı ele verdiler

Ana Sayfa
İLÇE HABERLERİ
SON DAKİKA
EĞİTİM
YAŞAM
MAGAZİN
SPOR
SİYASET
DÜNYA
EKONOMİ
GÜNDEM
TEKNOLOJİ
BÖLGE HABERLERİ
KÜLTÜR-SANAT
MEDYA
SAĞLIK
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Vefatlar
Üye Paneli
Gazete Arşivi
Hava Durumu
  • ASAYİŞ
  • EĞİTİM
  • KÜLTÜR-SANAT
  • MEDYA
  • SİYASET
  • SON DAKİKA
  • SPOR
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Vefatlar
  • Üye Paneli
  • Gazete Arşivi
  • Hava Durumu

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.