Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Bitkisel Üretim Genel Müdürü Mevlüt Gümüş, Edirne’de ayçiçeği üreticilerini ziyaret ederek temaslarda bulundu.Edirne de bulunduğu süre içinde yoğun bir çalışma programı uygulayan Gümüş, ziyaretinin ilk gününde Tarımsal Araştırma Enstitüsü Müdürü Adnan Tülek’den kurumla ilgili bilgiler alarak Edirne Valiliği’ne geçti.Edirne Valisi Dursun Ali Şahin ve Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürü Orhan Sarı ile birlikte sivil toplum kuruluşları temsilcileri ile bir araya geldi. Toplantıdan sonra İl Müdürü Sarı ile birlikte Edirne Ticaret Borsası’nı ziyaret ederek Borsa Başkanı Özay Öztürk’ten borsa çalışmaları hakkında bilgi aldı. Daha sonra Merkez İlçe Büyükdöllük Köyü ve Havsa İlçesi Osmanlı Köyü’nde üreticiler ile buluşarak onların sorularını cevapladı. Gümüş, üreticilere bakanlığın çalışmaları ve uygulanan tarımsal desteklemeler konusunda bilgiler vererek arazide ayçiçeği kontrolleri yaptı.Ziyaretlerinin ikinci günüde Genel Müdür Mevlüt Gümüş, İl Müdürü Orhan Sarı ile birlikte Kırklareli İl Müdürlüğünü ziyaret ederek, Keşan ilçesine hareket etti.Keşan İlçe Müdürlüğü’nün yeni açılacak olan hizmet binası hakkında detaylı bilgiler alan Gümüş, daha sonra bu ilçeye bağlı Orhaniye ve Akhoca Köylerindeki üreticilerle de bir araya geldi ve arazi kontrollerinde bulunup, üreticilerin karşılaştıkları sorunları dinledi ve sorulan soruları cevapladı.Edirne’den ayrılırken memnuniyetini dile getiren Genel Müdür Gümüş, çalışmalarından dolayı İl Müdürü Orhan Sarı’ ya teşekkür ederek “Ayçiçek verimlerinin geçmiş yılların ortalamasını yakalayacağız; hayırlı hasatlar ve bereketli bir yıl dilerim” dedi.
SİYASET
Yayınlanma: 11 Ağustos 2015 - 00:00
Üreticilerin sorunları mercek altında
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Bitkisel Üretim Genel Müdürü Mevlüt Gümüş, Edirne’de ayçiçeği üreticilerini ziyaret ederek temaslarda bulundu. Edirne de bulunduğu süre içinde yoğun bir çalışma ...
SİYASET
11 Ağustos 2015 - 00:00









