Saadet Partisi Edirne İl Başkanı Ali Demirkıran ve Merkez ilçe Başkanı Şaban Kaya geçen Perşembe günü şiddetli yağmur ve doludan etkilenen merkeze bağlı Hatipköy’ü ziyaret ederek geçmiş olsun temennisinde bulundular.Özellikle çeltik ekili alanlarda büyük zarar uğradıklarını söyleyen Hatip köy halkı uğradıkları zarar kadar, yetkililerin ilgisizliği bizi ayrıca üzüyor, dediler.Böyle zor günlerinde ilgilileri ve yetkileri yanında görmenin büyük bir destek olduğunu söyleyen köy halkı, Saadet Partisi yetkililerine teşekkür etti.Saadet Partisi il Başkanı Ali Demirkıran yaşanan zararı yerinde gördüklerini, yüzde 80 in üzerinde zarar yaşandığının tahmin edildiğini söyleyerek, oluşan zararın tam olarak ve zamanında üreticiye ödenmesi konusunda uyarıda bulundu.Çeltik Edirne çiftçisi ve ekonomisi için büyük önem taşıyor, diyen Demirkıran, buna karşılık toprak mahsulleri ofisinin ithal pirinç sattığını görüyoruz. Çiftinin dostu olduğunu ifade eden TMO bunu yaparsa başkasına ne kalıyor. Edirne de ithal pirinç olacak şey değil. Üreticinin yanında olunmasını ve yerli üretimin desteklenmesini istiyoruz, dedi.
SİYASET
Yayınlanma: 26 Ağustos 2015 - 00:00
Üreticiye geçmiş olsun ziyareti
Saadet Partisi Edirne İl Başkanı Ali Demirkıran ve Merkez ilçe Başkanı Şaban Kaya geçen Perşembe günü şiddetli yağmur ve doludan etkilenen merkeze bağlı Hatipköy’ü ziyaret ...
SİYASET
26 Ağustos 2015 - 00:00









