• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • İLÇE HABERLERİ
  • SON DAKİKA
  • EĞİTİM
  • YAŞAM
  • MAGAZİN
  • SPOR
  • SİYASET
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • GÜNDEM
  • TEKNOLOJİ BÖLGE HABERLERİ KÜLTÜR-SANAT MEDYA SAĞLIK
  • Ara
SON DAKİKA:
13:40
Şahin: "Tandoğan'da Yükselen Ses Milletin İradesidir"
13:27
Hayvanseverlerden Edirne Belediyesi Doğal Yaşam Alanı'na Ziyaret
12:53
40 milyon sazan bölgedeki sularla buluştu
12:39
Selimiye'nin UNESCO Yıl Dönümüne Özel Koşu
12:27
Su kanalına devrilen motosikletin sürücüsü hayatını kaybetti
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. GÜNDEM
  3. Vatandaşın tansiyonunu ölçtüler
GÜNDEM
Yayınlanma: 14 Kasım 2024 - 13:19

Vatandaşın tansiyonunu ölçtüler

GÜNDEM
14 Kasım 2024 - 13:19
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Vatandaşın tansiyonunu ölçtüler
 Edirne'de Trakya Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü öğretim üyeleri ve öğrencileri, 14 Kasım Dünya Diyabet Günü dolayısıyla kan şekeri ve tansiyon ölçümü yaparak vatandaşları bilgilendirdi.

İç Hastalıkları Hemşireliği Ana Bilim Dalınca Saraçlar Caddesi'nde kurulan stantta vatandaşların kan şekeri, tansiyon ve bel bölgesi ölçümleri, sonuçlara göre bilgilendirme yapıldı.

Ana Bilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Serap Ünsar, gazetecilere yaptığı açıklamada, 14 Kasım Dünya Diyabet Günü dolayısıyla "Diyabetin Farkında Olun, Sağlıklı Olun" sloganıyla farkındalık etkinliği düzenlediklerini söyledi.

Etkinliğin, Trakya Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Birimince desteklendiğini belirten Ünsar, "Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Özgül Erol'un öncülüğünde düzenlediğimiz etkinlikte halkımızın kan şekerini ve tansiyonunu ölçüp, anket çalışması yapıyoruz ve bilgilendiriyoruz. Hemşirelik 2. sınıf öğrencilerimiz de burada uygulamadalar. Diyabet önlenebilir bir hastalık. Dolayısıyla topluma bu farkındalığı kazandırmak bizim görevimiz." diye konuştu.

Ülkü Dolaştır da stanttaki öğrencilerin çağırmasıyla tansiyon ve şekerini ölçtürdüğünü, gösterilen ilgiden memnun olduğunu söyledi.

Dolaştır, 2-3 aydır şekerini ölçtürmediğini, sonucun normal çıktığını ifade etti.

İbrahim Yılmaz da şekerinin biraz yüksek çıktığını, ölçüm sayesinde durumunu öğrendiğini dile getirdi.

  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
Şahin:
Şahin: "Tandoğan'da Yükselen Ses Milletin İradesidir"
Hayvanseverlerden Edirne Belediyesi Doğal Yaşam Alanı'na Ziyaret
Hayvanseverlerden Edirne Belediyesi Doğal Yaşam Alanı'na Ziyaret
40 milyon sazan bölgedeki sularla buluştu
40 milyon sazan bölgedeki sularla buluştu
Selimiye'nin UNESCO Yıl Dönümüne Özel Koşu
Selimiye'nin UNESCO Yıl Dönümüne Özel Koşu
ilan.gov.tr
Son Haberler
Şahin:
Şahin: "Tandoğan'da Yükselen Ses Milletin İradesidir"
Hayvanseverlerden Edirne Belediyesi Doğal Yaşam Alanı'na Ziyaret
Hayvanseverlerden Edirne Belediyesi Doğal Yaşam Alanı'na Ziyaret
40 milyon sazan bölgedeki sularla buluştu
40 milyon sazan bölgedeki sularla buluştu
Selimiye'nin UNESCO Yıl Dönümüne Özel Koşu
Selimiye'nin UNESCO Yıl Dönümüne Özel Koşu
Su kanalına devrilen motosikletin sürücüsü hayatını kaybetti
Su kanalına devrilen motosikletin sürücüsü hayatını kaybetti
MULTİDİSİPLİNER SEMPOZYUMUNA YOĞUN KATILIM
MULTİDİSİPLİNER SEMPOZYUMUNA YOĞUN KATILIM

Ana Sayfa
İLÇE HABERLERİ
SON DAKİKA
EĞİTİM
YAŞAM
MAGAZİN
SPOR
SİYASET
DÜNYA
EKONOMİ
GÜNDEM
TEKNOLOJİ
BÖLGE HABERLERİ
KÜLTÜR-SANAT
MEDYA
SAĞLIK
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Vefatlar
Üye Paneli
Gazete Arşivi
Hava Durumu
  • ASAYİŞ
  • EĞİTİM
  • KÜLTÜR-SANAT
  • MEDYA
  • SİYASET
  • SON DAKİKA
  • SPOR
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Vefatlar
  • Üye Paneli
  • Gazete Arşivi
  • Hava Durumu

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.