Geçtiğimiz günlerde Tunca nehri kenarında çöken yola yetkililer tarafından koyulan barikatlar vatandaşlar tarafından aşılıyor.Çökme tehlikesi nedeniyle trafiğe kapalı olan yol üzerine işaretleme ,levha ve kum dökülerek yolu kesen yetkililerin ardından yasaklara uymayan vatandaşlar tehlikeyi göze alarak çöken yol üzerindeki tüm uyarıları dikkate almadan yolu kullanıyor.Tunca nehri kenarında bir buçuk metre çöken yolu hiçe sayan vatandaşları gören duyarlı vatandaşlar,gidecekleri yer çok az bir mesafede buna rağmen insanlarımız bir türlü yasak olan her şeyi yıkıp deviriyor.devletimiz yada yetkililer vatandaşın can güvenliğini alıyor ancak vatandaşların bazıları onlar için alınan güvenliği hiçe sayıp,kendi canlarını hiçe sayıyor.Olası bir çökme anında araçlarıyla birlikte nehir içine düşme tehlikesi yaşadıklarında bunun cevabını nerede arayacaklar şeklinde konuştular.
SİYASET
Yayınlanma: 08 Ağustos 2015 - 00:00
Yasak var uyan yok
Geçtiğimiz günlerde Tunca nehri kenarında çöken yola yetkililer tarafından koyulan barikatlar vatandaşlar tarafından aşılıyor. Çökme tehlikesi nedeniyle trafiğe kapalı olan yol üzerine işaretleme ,levha ve kum ...
SİYASET
08 Ağustos 2015 - 00:00









