Yeniimaret Mhallesi’ne MOBESE sistemi kurulması için çalışmalara başlandı.Yeniimaret Mahalle Muhtarı Süleyman Amaç,daha önceleri yaşanan asayiş olaylarından kendisine vatandaşlardan çok şikayet geldiğini söyledi.Bunun ardından Edirne Valiliği Emniyet Müdürlüğü tarafından Yeniimaret Mahallesine belli yerlere MOBESE sistemi kuruluyor.Muhtar Amaç, “Aylar öncesi mahalle sakinlerinden birinin önünü keserek para istemişler. Mahalle sakinleri bunun üzerine köprü girişi ve çıkışlarından geçerken tedirgin oluyordu. Gece geç saatlerde mahallede asayiş olayları yaşanıyordu. Ben kendim bizzat bu durumu Vali beye aktardım. Yetkililerden Yeniimaret vatandaşları adına çok teşekkür ediyorum. MOBESE sistemi sayesinde bazı vatandaşlar yapacakları eylemler karşısında hem tedirgin olacaklar, hem de mahalle sakinlerim rahatça evlerine, işlerine gidebilecekler” dedi.
SİYASET
Yayınlanma: 24 Ağustos 2015 - 00:00
Yeniimaret'e MOBESE
Yeniimaret Mhallesi’ne MOBESE sistemi kurulması için çalışmalara başlandı. Yeniimaret Mahalle Muhtarı Süleyman Amaç,daha önceleri yaşanan asayiş olaylarından kendisine vatandaşlardan çok şikayet geldiğini söyledi. Bunun ardından Edirne Valiliği ...
SİYASET
24 Ağustos 2015 - 00:00









