2026-2027 sezonunda Süper Amatör Lig'de hedefini şampiyonluk olarak belirleyen Yeniimaretspor, teknik heyetini açıkladı. Kulüp Başkanı Şahin Kırbiç, teknik direktörlük görevine Samet Yirmibeşler'in getirildiğini duyurdu.
Yirmibeşler'in ekibinde yardımcı antrenörler olarak Erhan Saraylı ve Cüneyt Özdemir yer alırken, fizyoterapist olarak ise Batıkan Emir görev yapacak.
Yeni teknik direktör Samet Yirmibeşler, yeni sezondaki hedeflerinin şampiyonluk olduğunu belirterek, başarılı bir sezon geçirmek için yoğun şekilde çalışacaklarını ifade etti.
Kulüp Başkanı Şahin Kırbiç de Yeniimaretspor'un hedefinin her zaman şampiyonluk olduğunu vurgulayarak, oluşturulan teknik kadroya güvendiklerini ve yeni sezonda taraftarlara başarılı bir takım izlettirmek istediklerini söyledi. HABER: MERT SOYLU





