• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • İLÇE HABERLERİ
  • SON DAKİKA
  • EĞİTİM
  • YAŞAM
  • MAGAZİN
  • SPOR
  • SİYASET
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • GÜNDEM
  • TEKNOLOJİ BÖLGE HABERLERİ KÜLTÜR-SANAT MEDYA SAĞLIK
  • Ara
SON DAKİKA:
17:00
Tarım arazilerine yayılan yangın söndürüldü
16:34
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
15:53
Sahil köyü renklendi
15:38
Buğday hasadı başladı
15:30
"Çeribaşı" kirazının hasadı başladı
15:19
İYİ Parti’den Oy Kullanma Tartışmasına Sert Tepki
15:06
Kırkpınar’da Ulaşım Güvencesi Serhad Birlik
14:48
Kıyık Caddesi’nde Refüjler Yenileniyor: Vatandaşın Görüşü Alındı, Ortak Noktada Buluşuldu
13:43
62 yaşında mezun oldu
12:16
Ayçiçeği tarlaları görsel şölen sunuyor
12:15
Trakya heyeti Romanya'da iş birliği fırsatlarını değerlendirdi
10:39
Subaşı’nda Tecrübeli Transferler
10:33
Motosikletten düşen sürücü kaldırıldığı hastanede öldü
10:22
Ormanlık alanda erkek cesedi bulundu
10:08
ÇOCUK MECLİSİ’NDE BAYRAK DEĞİŞİMİ: YENİ YÖNETİM BELLİ OLDU
10:06
Yeni Yönetim Belli Oldu
09:57
Edirne’ye 380 Milyon TL’lik Doğal Gaz Yatırımı
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. GÜNDEM
  3. Belediye gurbetçileri yalnız bırakmadı
GÜNDEM
Yayınlanma: 19 Ağustos 2016 - 08:24

Belediye gurbetçileri yalnız bırakmadı

Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan’ın talimatları doğrultusunda harekete geçen Edirne Belediye personeli, yaz tatillerini Türkiye’de geçirdikten sonra çalıştıkları ülkelere geri dönmek için Pazarkule Gümrük Kapısı’na gelen gurbetçileri yalnız bırakmadı.

GÜNDEM
19 Ağustos 2016 - 08:24
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Belediye gurbetçileri yalnız bırakmadı
Türkiye’de çıkış yapabilmek için kuyrukta bekleyen gurbetçilere iyi yolculuklar dileyen Edirne Belediyesi personeli, aynı zamanda gurbetçilere su ikram etti.

Yaz tatillerini Türkiye’de geçirdikten sonra çalıştıkları ülkelere geri dönmek isteyen gurbetçiler Türkiye’nin Yunanistan’a açılan sınır kapısı olan Pazarkule’de, yaklaşık 4 kilometre uzunluğunda kuyruk oluşturdu. Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan’ın talimatları doğrultusunda harekete geçen Edirne Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü personeli, yaz tatillerini Türkiye’de geçirdikten sonra çalıştıkları ülkelere geri dönmek için Pazarkule Gümrük Kapısı’na gelen Türk işçileri yalnız bırakmadı.

Edirne Belediyesi personeli, yaklaşık 36 derece sıcakta kuyrukta bekleyen Türk işçilere iyi yolculuklar dileyerek, su ikramında bulundu.

Türk işçiler de kendilerini yalnız bırakmayan Edirne Belediyesi’ne ve Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan’a teşekkür etti.  

  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
Tarım arazilerine yayılan yangın söndürüldü
Tarım arazilerine yayılan yangın söndürüldü
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
Sahil köyü renklendi
Sahil köyü renklendi
Buğday hasadı başladı
Buğday hasadı başladı
ilan.gov.tr
Son Haberler
Tarım arazilerine yayılan yangın söndürüldü
Tarım arazilerine yayılan yangın söndürüldü
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
Sahil köyü renklendi
Sahil köyü renklendi
Buğday hasadı başladı
Buğday hasadı başladı
"Çeribaşı" kirazının hasadı başladı
Meslekten ihraç edildiler
Meslekten ihraç edildiler

Ana Sayfa
İLÇE HABERLERİ
SON DAKİKA
EĞİTİM
YAŞAM
MAGAZİN
SPOR
SİYASET
DÜNYA
EKONOMİ
GÜNDEM
TEKNOLOJİ
BÖLGE HABERLERİ
KÜLTÜR-SANAT
MEDYA
SAĞLIK
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Vefatlar
Üye Paneli
Gazete Arşivi
Hava Durumu
  • ASAYİŞ
  • EĞİTİM
  • KÜLTÜR-SANAT
  • MEDYA
  • SİYASET
  • SON DAKİKA
  • SPOR
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Vefatlar
  • Üye Paneli
  • Gazete Arşivi
  • Hava Durumu

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.