• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • İLÇE HABERLERİ
  • SON DAKİKA
  • EĞİTİM
  • YAŞAM
  • MAGAZİN
  • SPOR
  • SİYASET
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • GÜNDEM
  • TEKNOLOJİ BÖLGE HABERLERİ KÜLTÜR-SANAT MEDYA SAĞLIK
  • Ara
SON DAKİKA:
16:17
Edirne Lisesi’nde Mezuniyet Coşkusu Yaşandı
16:08
Meydan Kafe Yenilenerek Edirnelilerle Buluşmaya Hazırlanıyor
15:15
GEKİS Eğitimi Gerçekleştirildi
15:03
Kıyık Caddesi’nde Değişim Sürüyor
14:59
Yumaklı TMO'nun hububat alım ödemelerine başladığını bildirdi
14:42
Gurbetçi yoğunluğu için güvenlik tedbirleri değerlendirildi
14:19
İpsala OSB’de Çalışmalar Tamamlanma Aşamasında
14:13
Vatandaşlara aşure ikram edildi
14:00
Sıfır Atık Çalıştayı düzenlendi
13:06
EDİRNE’DE PALYATİF BAKIM İÇİN EK BİNA ÇAĞRISI
11:58
Yeniimaretspor Teknik Heyetini Açıkladı: Hedef Şampiyonluk
11:37
Özcan'ın Kararı Sonrası İlk İstifalar Geldi
11:19
İl Başkanı Özlem Becan mı oluyor?
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. GÜNDEM
  3. Çeltik saplarından yakıt üretilecek
GÜNDEM
Yayınlanma: 05 Kasım 2025 - 10:50

Çeltik saplarından yakıt üretilecek

GÜNDEM
05 Kasım 2025 - 10:50
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Çeltik saplarından yakıt üretilecek
Çeltik üretiminde söz sahibi Edirne'de çeltik saplarından yakıt üretilmesi planlanıyor.

Edirne Valisi Yunus Sezer, Valilik'te düzenlediği basın toplantısında, çeltik hasadı sonrası tarlada kalan anızın yasak olmasına rağmen çiftçilerin bazılarının yakarak bertaraf yolunu seçtiklerini söyledi.

Sezer, çeltik saplarından yakıt elde edilmesi yönünde çalışma planlandığını ve amaçla bir tesis kurulacağını belirtti.

Tesisin Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı desteğiyle kurulacağına işaret eden Sezer, "Bu sene teşvik programına alındı. Bunlar milli kaynak, besleyici yönü olmadığı için hayvan yemi olarak kullanılamıyor. Tarladan bir şekilde kaldırılması lazım, çözüm arayışı içerisindeyiz. Bu sene somut bir adım atıldı. Çeltik saplarının değerlendirilmesi için bir fabrika kurulacak, bir yatırımcı var. Belki bu yıl yetişmez ama önümüzdeki yıl için böyle bir çalışma ortaya konacak." diye konuştu.

- Hamzabeyli Gümrük Kapısı yolu genişletilecek

Vali Sezer, Hamzabeyli Gümrük Kapısı yolunda genişletme çalışması yapılacağını ifade etti.

Yolda zaman zaman üzücü kazaların yaşandığını belirten Sezer, "O yolun genişletilmesi ve bölünmüş yol olması için çalışmalar devam ediyor. İhale edilip kısa sürede çalışmalara başlanacak." dedi.

Sezer, kentte yaşanan su sıkıntısını çözmek için hayata geçirilecek Süloğlu Barajı İsale Hattı çalışmasına başlandığını, ihtiyaç duyulan boruların gelmesiyle hattın kısa sürede tamamlanacağını dile getirdi.

- Asayişin sağlanmasına yönelik çalışmalar

Sezer, kentte asayiş ve huzurun sağlanması için güvenlik güçlerinin çalışmalarını aralıksız sürdürdüğünü belirtti.

Hırsızlık olaylarında bu yılın ilk 10 ayında geçen yıla göre ciddi azalma sağlandığını ifade eden Sezer, vatandaşları dolandırıcılık olaylarına karşı dikkatli olmaları yönünde uyardı.

Uyuşturucu kaçakçılığı ve kaçak eşya ticaretinin önlenmesine yönelik denetimlerin sürdüğünü de vurgulayan Sezer, "Bu yıl yapılan çalışmalarda 3 ton 563 kilogram esrar, 2 ton 353 kilogram skunk, 313 kilogram kokain ve 300 bine yakın uyuşturucu hap yakalandı." dedi.aa

  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
Edirne Lisesi’nde Mezuniyet Coşkusu Yaşandı
Edirne Lisesi’nde Mezuniyet Coşkusu Yaşandı
Meydan Kafe Yenilenerek Edirnelilerle Buluşmaya Hazırlanıyor
Meydan Kafe Yenilenerek Edirnelilerle Buluşmaya Hazırlanıyor
GEKİS Eğitimi Gerçekleştirildi
GEKİS Eğitimi Gerçekleştirildi
Kıyık Caddesi’nde Değişim Sürüyor
Kıyık Caddesi’nde Değişim Sürüyor
ilan.gov.tr
Son Haberler
Edirne Lisesi’nde Mezuniyet Coşkusu Yaşandı
Edirne Lisesi’nde Mezuniyet Coşkusu Yaşandı
Meydan Kafe Yenilenerek Edirnelilerle Buluşmaya Hazırlanıyor
Meydan Kafe Yenilenerek Edirnelilerle Buluşmaya Hazırlanıyor
GEKİS Eğitimi Gerçekleştirildi
GEKİS Eğitimi Gerçekleştirildi
Kıyık Caddesi’nde Değişim Sürüyor
Kıyık Caddesi’nde Değişim Sürüyor
Yumaklı TMO'nun hububat alım ödemelerine başladığını bildirdi
Yumaklı TMO'nun hububat alım ödemelerine başladığını bildirdi
‘Edirneliler güvenli yollarını istiyor’
‘Edirneliler güvenli yollarını istiyor’

Ana Sayfa
İLÇE HABERLERİ
SON DAKİKA
EĞİTİM
YAŞAM
MAGAZİN
SPOR
SİYASET
DÜNYA
EKONOMİ
GÜNDEM
TEKNOLOJİ
BÖLGE HABERLERİ
KÜLTÜR-SANAT
MEDYA
SAĞLIK
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Vefatlar
Üye Paneli
Gazete Arşivi
Hava Durumu
  • ASAYİŞ
  • EĞİTİM
  • KÜLTÜR-SANAT
  • MEDYA
  • SİYASET
  • SON DAKİKA
  • SPOR
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Vefatlar
  • Üye Paneli
  • Gazete Arşivi
  • Hava Durumu

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.