Sezona 3’üncü Lig hedefiyle hazırlanan Edirne’nin BAL’daki temsilcisi Edirnespor, Türkiye’nin en köklü spor kulüplerinden Galatasaray’la sezon açılışı maçı yaptı.Dün 25 Kasım’da oynanan maça tüm Edirnelilerin ilgisi büyüktü. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla birlikte Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan maçın ilk vuruşunu yaptı.Özgür Yankaya’nın hakemliğini yaptığı Edirnespor ve Galatasaray maçının kaç kaç olacağının önemli olmadığını söyleyen Gürkan, “Onlar için önemli bir hazırlık maçı olacak. Bizce bu maçın sonucu üç ihtimalli, dostluk kazanacak, sevgi kazanacak, sportmenlik kazanacak” dedi.
SİYASET
Yayınlanma: 27 Ağustos 2015 - 00:00
Edirnespor –GS ile sezonu açtı
Sezona 3'üncü Lig hedefiyle hazırlanan Edirne'nin BAL'daki temsilcisi Edirnespor, Türkiye'nin en köklü spor kulüplerinden Galatasaray'la sezon açılışı maçı yaptı. Dün 25 Kasım'da oynanan maça tüm Edirnelilerin ...
SİYASET
27 Ağustos 2015 - 00:00









