Tunca nehri ıslah çalışması yapılırken Edirne Belediye başkanlığına ait olan çöp konteyneri çıktı.Çıkan çöp konteynerini gören vatandaşlar,bu çöp konteynerinin geçtiğim kış aylarında yaşanan taşkın felaketi sırasında gelmiş olduğunu söyledi.Vatandaşlar,Çöp konteynerinin yetkililer tarafından alınması gerektiğini söyledi.Taşkın yaşandığı aylar içinde Meriç ve Tunca nehirinin içinde kim bilir nelerin akıntıyla geldiğini dile getiren vatandaşlar,ıslah çalışmaları sırasında nehirlerin içinden araba lastiklerinin dahi çıktı.Nehirlerimiz her gün kirleniyor ve kirletiyoruz.Nasıl evimizin temizliğine önem veriyorsak çevremizinde temizliğine dikkat etmemiz gerekir şeklinde konuştu.
SİYASET
Yayınlanma: 05 Ağustos 2015 - 00:00
Islah çalışmasında çöp konteyneri çıktı
Tunca nehri ıslah çalışması yapılırken Edirne Belediye başkanlığına ait olan çöp konteyneri çıktı. Çıkan çöp konteynerini gören vatandaşlar,bu çöp konteynerinin geçtiğim kış aylarında yaşanan taşkın felaketi ...
SİYASET
05 Ağustos 2015 - 00:00









