• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • İLÇE HABERLERİ
  • SON DAKİKA
  • EĞİTİM
  • YAŞAM
  • MAGAZİN
  • SPOR
  • SİYASET
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • GÜNDEM
  • TEKNOLOJİ BÖLGE HABERLERİ KÜLTÜR-SANAT MEDYA SAĞLIK
  • Ara
SON DAKİKA:
09:24
GSS Edirne’den Yoğun Bakım ve Otopark Çağrısı
09:23
Lavanta Şenliği başladı
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. YAŞAM
  3. 65 yaş üstü vatandaşlar sokağa çıkarak yürüyüş yaptı
YAŞAM
Yayınlanma: 17 Mayıs 2020 - 13:19

65 yaş üstü vatandaşlar sokağa çıkarak yürüyüş yaptı

YAŞAM
17 Mayıs 2020 - 13:19
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
65 yaş üstü vatandaşlar sokağa çıkarak yürüyüş yaptı
 Edirne, Kırklareli ve Tekirdağ'da koronavirüs salgını kapsamında alınan önlemler nedeniyle sokağa çıkmaları kısıtlanan 65 yaş ve üzeri ile kronik rahatsızlığı olan kişiler istisna uygulanması kapsamında bir hafta sonra tekrar sokağa çıktı.

Geçen hafta 4 saat dışarı çıkan binlerce kişi bugün yine sokağa çıkma imkanı buldu.

Trakya genelinde saat 12.00'de sokağa çıkan yaşlıların sosyal mesafe kuralına uyup maske taktıkları gözlendi. 

Edirne'de bazı yaşlılar evlerinin önünde oturmayı tercih ederken bazıları yürüyüş yaptı, evlerine yakın mesafedeki park ve bahçelerde dolaştı.

- Kırklareli

Kırklareli'nde de 65 yaş üzeri ve kronik hastalar tekrar sokağa çıkmanın keyfini yaşadı.

İkinci kez sokağa çıkan yaşlılar, sosyal mesafe kuralını gözeterek Özgürlük ve Demokrasi Meydanı, İstasyon Caddesi, Cumhuriyet Caddesi ve Festival Alanı'nda bir süre yürüyüş yaptı.

Festival alanındaki spor aletlerini de kullanan yaşlılar, açık havada fiziksel hareketler yapma imkanı buldu.

Dinlenmek için ise ağaç gölgelerinde oturmayı seçen yaşlılardan kimisi kitap ya da gazete okurken, kimi ise tanıdıkları ile sohbet etti. Bazı yaşlılar bir yandan gezerken, diğer yandan market ihtiyaçlarını giderdi.

68 yaşındaki Halim Tunç, AA muhabirine, yeniden sokağa çıkarak temiz hava aldıklarını, güneşlendiklerini belirtti.
 

- Tekirdağ 

Tekirdağ'da 65 yaş ve üzeri ile kronik rahatsızlığı olan kişiler sokağa çıkarak güzel havanın tadını çıkarttı.

Bazı yaşlılar Hükümet Caddesi'nde yürüyüş yaparken, bazıları ise evlerine yakın parklarda zaman geçirdi.

Dışarı çıkan yaşlıların maske takıp, sosyal mesafe kuralına da uyduğu gözlendi.

 

2020/05/2020-05-17-13-22-14.jpg
2020/05/2020-05-17-13-22-18.jpg
2020/05/2020-05-17-13-22-22.jpg
  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
“SİMGELERLE ŞİFRELENMİŞ AŞK” EDİRNE
“SİMGELERLE ŞİFRELENMİŞ AŞK” EDİRNE
SİTEM DOLU AÇIKLAMA: KUAFÖR BULAMAYACAKSINIZ
SİTEM DOLU AÇIKLAMA: KUAFÖR BULAMAYACAKSINIZ
EFSANE FESTİVAL BAŞLIYOR
EFSANE FESTİVAL BAŞLIYOR
DAYAN VAYSAL DAYANABİLİRSEN
DAYAN VAYSAL DAYANABİLİRSEN
ilan.gov.tr
Son Haberler
GSS Edirne’den Yoğun Bakım ve Otopark Çağrısı
GSS Edirne’den Yoğun Bakım ve Otopark Çağrısı
Lavanta Şenliği başladı
Lavanta Şenliği başladı
Tarım arazilerine yayılan yangın söndürüldü
Tarım arazilerine yayılan yangın söndürüldü
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
Sahil köyü renklendi
Sahil köyü renklendi
Ekrem Canalp,19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı nediyle mesaj yayımladı.
Ekrem Canalp,19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı nediyle mesaj yayımladı.

Ana Sayfa
İLÇE HABERLERİ
SON DAKİKA
EĞİTİM
YAŞAM
MAGAZİN
SPOR
SİYASET
DÜNYA
EKONOMİ
GÜNDEM
TEKNOLOJİ
BÖLGE HABERLERİ
KÜLTÜR-SANAT
MEDYA
SAĞLIK
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Vefatlar
Üye Paneli
Gazete Arşivi
Hava Durumu
  • ASAYİŞ
  • EĞİTİM
  • KÜLTÜR-SANAT
  • MEDYA
  • SİYASET
  • SON DAKİKA
  • SPOR
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Vefatlar
  • Üye Paneli
  • Gazete Arşivi
  • Hava Durumu

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.