• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • İLÇE HABERLERİ
  • SON DAKİKA
  • EĞİTİM
  • YAŞAM
  • MAGAZİN
  • SPOR
  • SİYASET
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • GÜNDEM
  • TEKNOLOJİ BÖLGE HABERLERİ KÜLTÜR-SANAT MEDYA SAĞLIK
  • Ara
SON DAKİKA:
17:00
Tarım arazilerine yayılan yangın söndürüldü
16:34
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
15:53
Sahil köyü renklendi
15:38
Buğday hasadı başladı
15:30
"Çeribaşı" kirazının hasadı başladı
15:19
İYİ Parti’den Oy Kullanma Tartışmasına Sert Tepki
15:06
Kırkpınar’da Ulaşım Güvencesi Serhad Birlik
14:48
Kıyık Caddesi’nde Refüjler Yenileniyor: Vatandaşın Görüşü Alındı, Ortak Noktada Buluşuldu
13:43
62 yaşında mezun oldu
12:16
Ayçiçeği tarlaları görsel şölen sunuyor
12:15
Trakya heyeti Romanya'da iş birliği fırsatlarını değerlendirdi
10:39
Subaşı’nda Tecrübeli Transferler
10:33
Motosikletten düşen sürücü kaldırıldığı hastanede öldü
10:22
Ormanlık alanda erkek cesedi bulundu
10:08
ÇOCUK MECLİSİ’NDE BAYRAK DEĞİŞİMİ: YENİ YÖNETİM BELLİ OLDU
10:06
Yeni Yönetim Belli Oldu
09:57
Edirne’ye 380 Milyon TL’lik Doğal Gaz Yatırımı
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. YAŞAM
  3. Adliye çalışanlarına teşekkür belgesi
YAŞAM
Yayınlanma: 14 Nisan 2019 - 10:45

Adliye çalışanlarına teşekkür belgesi

YAŞAM
14 Nisan 2019 - 10:45
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Adliye çalışanlarına teşekkür belgesi
Edirne Adliyesinde 25 yılını dolduran ve mesleğe yeni başlayan 52 kişi Adalet Bakanı Abdulhamit Gül tarafından teşekkür belgesiyle ödüllendirildi.

Edirne Cumhuriyet Başsavcılığı, meslekte 25 yılını dolduran personele teşekkür etmek, birlik ve beraberliği sağlamak amacıyla, öğle yemeği düzenlendi.

Yemeğe, Cumhuriyet Başsavcısı, Ağır Ceza Mahkemesi Başkanları, İdare Mahkemesi Hakimleri ve Cumhuriyet Savcıları katıldı.

- Adliye çalışanlarına teşekkür belgesi

Yemeğin ardından Edirne Adliyesinde 25 yılını dolduran ve mesleğe yeni başlayan 52 kişi Adalet Bakanı Abdulhamit Gül tarafından teşekkür belgesiyle ödüllendirildi.

Edirne Cumhuriyet Başsavcısı Fatih Karabacak, teşekkür belgelerini alan personele hizmetlerinden dolayı teşekkür etti.

Etkinlikte, Trakya Üniversitesi Devlet Konservatuvarı sanatçıları tarafından klasik müzik dinletisi de sunuldu. 

  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
“SİMGELERLE ŞİFRELENMİŞ AŞK” EDİRNE
“SİMGELERLE ŞİFRELENMİŞ AŞK” EDİRNE
SİTEM DOLU AÇIKLAMA: KUAFÖR BULAMAYACAKSINIZ
SİTEM DOLU AÇIKLAMA: KUAFÖR BULAMAYACAKSINIZ
EFSANE FESTİVAL BAŞLIYOR
EFSANE FESTİVAL BAŞLIYOR
DAYAN VAYSAL DAYANABİLİRSEN
DAYAN VAYSAL DAYANABİLİRSEN
ilan.gov.tr
Son Haberler
Tarım arazilerine yayılan yangın söndürüldü
Tarım arazilerine yayılan yangın söndürüldü
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
Sahil köyü renklendi
Sahil köyü renklendi
Buğday hasadı başladı
Buğday hasadı başladı
"Çeribaşı" kirazının hasadı başladı
"Beklediğimiz desteği alamıyoruz"
"Beklediğimiz desteği alamıyoruz"

Ana Sayfa
İLÇE HABERLERİ
SON DAKİKA
EĞİTİM
YAŞAM
MAGAZİN
SPOR
SİYASET
DÜNYA
EKONOMİ
GÜNDEM
TEKNOLOJİ
BÖLGE HABERLERİ
KÜLTÜR-SANAT
MEDYA
SAĞLIK
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Vefatlar
Üye Paneli
Gazete Arşivi
Hava Durumu
  • ASAYİŞ
  • EĞİTİM
  • KÜLTÜR-SANAT
  • MEDYA
  • SİYASET
  • SON DAKİKA
  • SPOR
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Vefatlar
  • Üye Paneli
  • Gazete Arşivi
  • Hava Durumu

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.