• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • İLÇE HABERLERİ
  • SON DAKİKA
  • EĞİTİM
  • YAŞAM
  • MAGAZİN
  • SPOR
  • SİYASET
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • GÜNDEM
  • TEKNOLOJİ BÖLGE HABERLERİ KÜLTÜR-SANAT MEDYA SAĞLIK
  • Ara
SON DAKİKA:
09:24
GSS Edirne’den Yoğun Bakım ve Otopark Çağrısı
09:23
Lavanta Şenliği başladı
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. YAŞAM
  3. FESTİVALİ 35 BİN KİŞİ ZİYARET ETTİ
YAŞAM
Yayınlanma: 30 Kasım 2021 - 09:50

FESTİVALİ 35 BİN KİŞİ ZİYARET ETTİ

YAŞAM
30 Kasım 2021 - 09:50
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
FESTİVALİ 35 BİN KİŞİ ZİYARET ETTİ
Edirne’de düzenlenen Kahve ve Çikolata Festivalini yaklaşık 35 bin kişinin ziyaret ettiği belirtildi.
İl Kültür ve Turizm Müdürü Kemal Soytürk, AA muhabirine, Valilik himayesinde düzenledikleri festivale vatandaşların yoğun ilgi gösterdiğini söyledi. Cumartesi başlayan programın söyleşiler, atölyeler ve konserlerle renklendiğini belirten Soytürk, “İki günde yaklaşık 35 bin kişiyi ağırladık. Ciddi bir katılım var, halkımız mutlu." dedi.
Festivale komşu ülkeler Bulgaristan ve Yunanistan’dan da ziyaretçilerin geldiğine işaret eden Soytürk, “iki gün boyunca Türkiye’nin kahve demlemecileri, cezve ve ibrik şampiyonları, kahve uzmanları bizimle beraberdi. Atölyeler düzenlediler, nitelikli kahveyi demlemeyi anlattılar. Festivalimiz beklediğimizden çok ilgi gördü. Katılım gösteren, emek veren herkese teşekkür ediyorum.” diye konuştu.
Karaağaç Muhtarı Agah Korkan da festivale gösterilen ilginin mahalle esnafını da mutlu ettiğini söyledi. Festivallerin devam etmesini dileyen Korkan, “Mahallemize 30-40 bin kişi geldi. Kahve içip çikolata yiyorlar. İnsanlar çok mutlu." dedi.
Çikolata üreticisi Gökçe Ece Türkmen ise festivalin çok eğlenceli geçtiğini belirterek, “Edirneliler kahveyi ve çikolatayı çok seviyormuş, bunu anladık. İlgi çok yüksek. Biz bu kadar fazla insan olmasını beklemiyorduk. İnsanların ürünlerimizi beğenmesi bizleri mutlu etti.” ifadelerini kullandı. Kahve firması sahibi Yiğit Koçyiğit de ilgiye dikkat çekerek,"20 kişilik kontenjan varsa en az 35-40 kişi katılıyor etkinliklere. Gayet memnunuz." diye konuştu.
Festival, konserlerin ardından sona erdi.
 
  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
“SİMGELERLE ŞİFRELENMİŞ AŞK” EDİRNE
“SİMGELERLE ŞİFRELENMİŞ AŞK” EDİRNE
SİTEM DOLU AÇIKLAMA: KUAFÖR BULAMAYACAKSINIZ
SİTEM DOLU AÇIKLAMA: KUAFÖR BULAMAYACAKSINIZ
EFSANE FESTİVAL BAŞLIYOR
EFSANE FESTİVAL BAŞLIYOR
DAYAN VAYSAL DAYANABİLİRSEN
DAYAN VAYSAL DAYANABİLİRSEN
ilan.gov.tr
Son Haberler
GSS Edirne’den Yoğun Bakım ve Otopark Çağrısı
GSS Edirne’den Yoğun Bakım ve Otopark Çağrısı
Lavanta Şenliği başladı
Lavanta Şenliği başladı
Tarım arazilerine yayılan yangın söndürüldü
Tarım arazilerine yayılan yangın söndürüldü
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
Sahil köyü renklendi
Sahil köyü renklendi
EDİRNE ARAŞTIRMALARI ÇALIŞTAYI BAŞLADI
EDİRNE ARAŞTIRMALARI ÇALIŞTAYI BAŞLADI

Ana Sayfa
İLÇE HABERLERİ
SON DAKİKA
EĞİTİM
YAŞAM
MAGAZİN
SPOR
SİYASET
DÜNYA
EKONOMİ
GÜNDEM
TEKNOLOJİ
BÖLGE HABERLERİ
KÜLTÜR-SANAT
MEDYA
SAĞLIK
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Vefatlar
Üye Paneli
Gazete Arşivi
Hava Durumu
  • ASAYİŞ
  • EĞİTİM
  • KÜLTÜR-SANAT
  • MEDYA
  • SİYASET
  • SON DAKİKA
  • SPOR
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Vefatlar
  • Üye Paneli
  • Gazete Arşivi
  • Hava Durumu

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.