Sanatsal yeteneği geliştirmek ve kültürel mirası çocuklara tanıtabilmek için Karaağaç Mustafa Necati İlkokulu, paydaşlarıyla birlikte ‘fırçam tomurcuk’ projesine başladı.
Mustafa Necati İlkokulu 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı’nda Osman İnci Müzesi ve Çocuk Atölyeleri Derneği ile başlattığı Fırçam Tomurcuk projesi, 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı’nda Covid-19 salgını nedeniyle gerçekleştiremedi.
“2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı 2. Döneminde yüz yüze eğitime başladığı gibi projeyi tekrar hayata geçirerek kaldığımız yerden devam ediyoruz” diyen Mustafa Necati İlkokulu Müdürü Burçin Ateş, projenin amacının öğrencilerin gelişimine destek vermek olduğunu söyledi.
Müdür Ateş, “bu projemizin amaçlarına baktığımızda; öğrencilerimizin resmi okul ve özel müze etkileşimini artırmak, eğitim-öğretimde öğrencilerin akademik başarı ve sosyal becerilerinin geliştirilmesinin yanı sıra müzeyi bir yaşam haline getirerek toplumda müze kültürünün oluşturulmasını sağlamaktır. Ayrıca çocuklarda sanatsal yetenek ve yaratıcı düşünebilmeyi geliştirmek, kültürel mirası çocuklara tanıtmaktır. Kazanım açısından bakıldığında gizil öğrenme yoluyla çocuğun okula devam etme isteğini; okula karşı ilgi, tutum ve değerlerini olumlu yönde geliştirmek esas alınmıştır. İlk başladığımızda 2. Sınıf olan öğrencilerimiz bu sene 4. Sınıf öğrencileri oldular. Sınıf Öğretmenimiz Ahmet Zeynel Çetinoğlu ve 17 öğrencimize projelerinde başarılar diliyoruz” dedi.
Mustafa Necati İlkokulu 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı’nda Osman İnci Müzesi ve Çocuk Atölyeleri Derneği ile başlattığı Fırçam Tomurcuk projesi, 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı’nda Covid-19 salgını nedeniyle gerçekleştiremedi.
“2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı 2. Döneminde yüz yüze eğitime başladığı gibi projeyi tekrar hayata geçirerek kaldığımız yerden devam ediyoruz” diyen Mustafa Necati İlkokulu Müdürü Burçin Ateş, projenin amacının öğrencilerin gelişimine destek vermek olduğunu söyledi.
Müdür Ateş, “bu projemizin amaçlarına baktığımızda; öğrencilerimizin resmi okul ve özel müze etkileşimini artırmak, eğitim-öğretimde öğrencilerin akademik başarı ve sosyal becerilerinin geliştirilmesinin yanı sıra müzeyi bir yaşam haline getirerek toplumda müze kültürünün oluşturulmasını sağlamaktır. Ayrıca çocuklarda sanatsal yetenek ve yaratıcı düşünebilmeyi geliştirmek, kültürel mirası çocuklara tanıtmaktır. Kazanım açısından bakıldığında gizil öğrenme yoluyla çocuğun okula devam etme isteğini; okula karşı ilgi, tutum ve değerlerini olumlu yönde geliştirmek esas alınmıştır. İlk başladığımızda 2. Sınıf olan öğrencilerimiz bu sene 4. Sınıf öğrencileri oldular. Sınıf Öğretmenimiz Ahmet Zeynel Çetinoğlu ve 17 öğrencimize projelerinde başarılar diliyoruz” dedi.