İçişleri Bakanlığı’nın vatandaşa odaklı hizmetlerinden “Açık Kapı” projesi Edirne’de uygulamaya başlandı. Vatandaşlar kurumları gezmeden problemlerini doğrudan anlatabilecek.
Edirne Valiliği binasında bulunan ve resmi kurumların yer aldığı bina girişinde “Açık Kapı” ofisi oluşturuldu. 2 kişinin görev yapacağı ofiste vatandaşların istek, talep ve şikayetleri dinlenecek ve çözüm yolu aranacak.
Açık Kapı projesi, vatandaşla en üst düzeyde iletişimin kurulması, taleplerin etkin ve hızlı bir şekilde alınarak takip edilmesi ve sonuçlandırılması amacıyla oluşturulduğu öğrenildi. Projenin amacı ise devletle vatandaş arasındaki karşılıklı iletişim ve güveni arttırmak, başvuruların sonuçlandırma sürelerini hızlandırmak suretiyle hizmetlerde vatandaş memnuniyetini arttırmak amaçlanıyor. Vatandaşlar, çözüme kavuşturmadığı sorunlarda buradaki görevlilerle iletişime geçecek.
Edirne Valiliği binasında bulunan ve resmi kurumların yer aldığı bina girişinde “Açık Kapı” ofisi oluşturuldu. 2 kişinin görev yapacağı ofiste vatandaşların istek, talep ve şikayetleri dinlenecek ve çözüm yolu aranacak.
Açık Kapı projesi, vatandaşla en üst düzeyde iletişimin kurulması, taleplerin etkin ve hızlı bir şekilde alınarak takip edilmesi ve sonuçlandırılması amacıyla oluşturulduğu öğrenildi. Projenin amacı ise devletle vatandaş arasındaki karşılıklı iletişim ve güveni arttırmak, başvuruların sonuçlandırma sürelerini hızlandırmak suretiyle hizmetlerde vatandaş memnuniyetini arttırmak amaçlanıyor. Vatandaşlar, çözüme kavuşturmadığı sorunlarda buradaki görevlilerle iletişime geçecek.