• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • İLÇE HABERLERİ
  • SON DAKİKA
  • EĞİTİM
  • YAŞAM
  • MAGAZİN
  • SPOR
  • SİYASET
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • GÜNDEM
  • TEKNOLOJİ BÖLGE HABERLERİ KÜLTÜR-SANAT MEDYA SAĞLIK
  • Ara
SON DAKİKA:
09:24
GSS Edirne’den Yoğun Bakım ve Otopark Çağrısı
09:23
Lavanta Şenliği başladı
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. YAŞAM
  3. HER 112 ÇALIŞANI ADINA BİR FİDAN DİKİLDİ
YAŞAM
Yayınlanma: 06 Nisan 2019 - 09:21

HER 112 ÇALIŞANI ADINA BİR FİDAN DİKİLDİ

YAŞAM
06 Nisan 2019 - 09:21
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
HER 112 ÇALIŞANI ADINA BİR FİDAN DİKİLDİ
Edirne Sağlık Müdürlüğü ve Edirne Orman İşletme Müdürlüğü tarafından hayata geçirilen "Her 112 çalışanı adına bir fidan" projesi kapsamında kentte görev yapan 112 acil sağlık çalışanları için toplam fidan dikildi.
Acil sağlık durumlarında hastaların hayatlarını kurtaran 112 acil sağlık çalışanları doğaya da katkıda bulunmak için kolları sıvadı.
Edirne 112 Komuta Kontrol Başhekimliği bahçesinde düzenlenen törende, kentte görev yapan 112 acil sağlık çalışanları adlarının yazılı olduğu çam fidanlarını toprakla buluşturdu.
Edirne Sağlık Müdürü Dr. Ali Cengiz Kalkan,112'de görev yapan sağlık personelinin önerisi üzerine hayata geçirilen projede 120 fidan diktiklerini söyledi.
"Her fidan bir can" diyen Kalkan,"112 acil sağlık çalışanlarımız Edirne Orman İşletme Müdürlüğünden temin ettiğimiz fidanları dikiyor. Bu fidanları hem kuruyan ağaçların yerine hem de yıllardır kentimize uzun yıllardır hizmet veren bu sağlık mekanının daha yeşil olması için dikiyoruz. Her fidan bir can diyoruz. 112'de çalışan arkadaşlarımız hem zor durumdaki canlara yetişiyorlar hem de tabiatımızın cansız kalmasına üzüntü duydukları için yeni fidanlar dikiyorlar. Bu teklif 112 çalışanlarımızdan geldi. Bizde Edirne Orman İşletme Müdürlüğünden destek alarak bu çevreci projeyi hayata geçirdik." şeklinde konuştu.
Edirne Orman İşletme Müdürü İhsan Ceylan da kent genelinde ağaçlandırma çalışmalarına destek verdiklerini belirtti.
2019 yılında kamu kurumlarıyla yaptıkları çalışma kapsamında 25 bin fidanı toprakla buluşturulduğunu dile getiren Ceylan, "Her zaman fidan diken ve dikmek isteyenlere teknik destek ve fidan desteği vermeye hazırız. Daha yeşil bir Edirne daha yeşil bir Türkiye olması için elimizden geleni yapacağız." diye konuştu.
 
  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
“SİMGELERLE ŞİFRELENMİŞ AŞK” EDİRNE
“SİMGELERLE ŞİFRELENMİŞ AŞK” EDİRNE
SİTEM DOLU AÇIKLAMA: KUAFÖR BULAMAYACAKSINIZ
SİTEM DOLU AÇIKLAMA: KUAFÖR BULAMAYACAKSINIZ
EFSANE FESTİVAL BAŞLIYOR
EFSANE FESTİVAL BAŞLIYOR
DAYAN VAYSAL DAYANABİLİRSEN
DAYAN VAYSAL DAYANABİLİRSEN
ilan.gov.tr
Son Haberler
GSS Edirne’den Yoğun Bakım ve Otopark Çağrısı
GSS Edirne’den Yoğun Bakım ve Otopark Çağrısı
Lavanta Şenliği başladı
Lavanta Şenliği başladı
Tarım arazilerine yayılan yangın söndürüldü
Tarım arazilerine yayılan yangın söndürüldü
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
Kosova Heyetinden EDESOB’a Ziyaret
Sahil köyü renklendi
Sahil köyü renklendi
ADALET OLMADAN DEVLET OLMAZ
ADALET OLMADAN DEVLET OLMAZ

Ana Sayfa
İLÇE HABERLERİ
SON DAKİKA
EĞİTİM
YAŞAM
MAGAZİN
SPOR
SİYASET
DÜNYA
EKONOMİ
GÜNDEM
TEKNOLOJİ
BÖLGE HABERLERİ
KÜLTÜR-SANAT
MEDYA
SAĞLIK
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Vefatlar
Üye Paneli
Gazete Arşivi
Hava Durumu
  • ASAYİŞ
  • EĞİTİM
  • KÜLTÜR-SANAT
  • MEDYA
  • SİYASET
  • SON DAKİKA
  • SPOR
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Vefatlar
  • Üye Paneli
  • Gazete Arşivi
  • Hava Durumu

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.