Arslanzade firmasının işletmecisi Arif Meriç, kavala kurabiyelerinde ambalaj dönemine geçildiğini belirterek, artık tek ürün olarak da satılacağını duyurdu.
Arslanzade Firması Sahibi Arif Meriç, firma olarak hijyen kurallarına harfiyen uyduklarını belirterek, “Korona virüs tedbirleri kapsamında kavala kurabiyelerimizi ambalaja koyduk. Üretim aşamamızda zaten ürünlerimiz el değmeden hazırlanıyor. İmalattan tüketime kadar hijyenin sağlanmasını hedefliyoruz. Sağlığın ne kadar önemli olduğunu bu süreçte bir kez daha anladık. Bu kapsamda da daha hijyenik koşullar sağlanması için firma olarak elimizden gelen her şeyi yapıyoruz. Her şeyin başı sağlık. Kavala kurabiye çeşitlerimizi bademli, tarçın, portakallı ve tuzlusunu da yaparak ayçekirdekli, çörek otlu olmak üzere müşterilerimize sunmaya başladık” dedi.
FİRMA OLARAK BİZ NETİZ!
Vatandaşın aldığı ürünlerin üzerisinde ki net ve brüt ağırlıklarına dikkat etmesi gerektiğine dikkat çeken Meriç; “Müşterilerimizi de bir konuda uyarmak istiyorum. Aldıkları ürünlerin arka kapağında yazanları okusunlar. Yarım kilogram olarak aldıkları şeyin aslında net olarak ne kadar olduğunu bilsinler. Biz firma olarak netiz, brüt değil! Bütün ürünlerimizde net ağırlık yazıyor. Tüketicilerin uyanık olmasını istiyorum. Sektördeki herkese de; ‘Net olalım, brütüs değil!’ diye seslenmek istiyorum. Biz 41 yıldan beri netiz. Bizim müşteriye karşı saygımız var. İyi niyeti suistimal etmemek gerekiyor” şeklinde açıkladı..
Arslanzade Firması Sahibi Arif Meriç, firma olarak hijyen kurallarına harfiyen uyduklarını belirterek, “Korona virüs tedbirleri kapsamında kavala kurabiyelerimizi ambalaja koyduk. Üretim aşamamızda zaten ürünlerimiz el değmeden hazırlanıyor. İmalattan tüketime kadar hijyenin sağlanmasını hedefliyoruz. Sağlığın ne kadar önemli olduğunu bu süreçte bir kez daha anladık. Bu kapsamda da daha hijyenik koşullar sağlanması için firma olarak elimizden gelen her şeyi yapıyoruz. Her şeyin başı sağlık. Kavala kurabiye çeşitlerimizi bademli, tarçın, portakallı ve tuzlusunu da yaparak ayçekirdekli, çörek otlu olmak üzere müşterilerimize sunmaya başladık” dedi.
FİRMA OLARAK BİZ NETİZ!
Vatandaşın aldığı ürünlerin üzerisinde ki net ve brüt ağırlıklarına dikkat etmesi gerektiğine dikkat çeken Meriç; “Müşterilerimizi de bir konuda uyarmak istiyorum. Aldıkları ürünlerin arka kapağında yazanları okusunlar. Yarım kilogram olarak aldıkları şeyin aslında net olarak ne kadar olduğunu bilsinler. Biz firma olarak netiz, brüt değil! Bütün ürünlerimizde net ağırlık yazıyor. Tüketicilerin uyanık olmasını istiyorum. Sektördeki herkese de; ‘Net olalım, brütüs değil!’ diye seslenmek istiyorum. Biz 41 yıldan beri netiz. Bizim müşteriye karşı saygımız var. İyi niyeti suistimal etmemek gerekiyor” şeklinde açıkladı..