• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • İLÇE HABERLERİ
  • SON DAKİKA
  • EĞİTİM
  • YAŞAM
  • MAGAZİN
  • SPOR
  • SİYASET
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • GÜNDEM
  • TEKNOLOJİ BÖLGE HABERLERİ KÜLTÜR-SANAT MEDYA SAĞLIK
  • Ara
SON DAKİKA:
16:48
İba: “Keşan için yeni bir hizmet yolculuğu başlıyor”
16:39
Traktörle otomobilin çarpıştığı kazada 2 kişi yaralandı
16:17
Edirne Lisesi’nde Mezuniyet Coşkusu Yaşandı
16:08
Meydan Kafe Yenilenerek Edirnelilerle Buluşmaya Hazırlanıyor
15:15
GEKİS Eğitimi Gerçekleştirildi
15:03
Kıyık Caddesi’nde Değişim Sürüyor
14:59
Yumaklı TMO'nun hububat alım ödemelerine başladığını bildirdi
14:42
Gurbetçi yoğunluğu için güvenlik tedbirleri değerlendirildi
14:19
İpsala OSB’de Çalışmalar Tamamlanma Aşamasında
14:13
Vatandaşlara aşure ikram edildi
14:00
Sıfır Atık Çalıştayı düzenlendi
13:06
EDİRNE’DE PALYATİF BAKIM İÇİN EK BİNA ÇAĞRISI
11:58
Yeniimaretspor Teknik Heyetini Açıkladı: Hedef Şampiyonluk
11:37
Özcan'ın Kararı Sonrası İlk İstifalar Geldi
11:19
İl Başkanı Özlem Becan mı oluyor?
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. YAŞAM
  3. TATLI BİR PROJE
YAŞAM
Yayınlanma: 27 Haziran 2019 - 05:55

TATLI BİR PROJE

YAŞAM
27 Haziran 2019 - 05:55
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
TATLI BİR PROJE
Mert SOYLU
Edirne Valisi Ekrem Canalp’in talimatları sonrası Osmanlı’nın en lezzetli şerbetini Edirne’de turistlerin yoğun olduğu 6 bölgeye turistlere “ Edirne’ye  Hoş Geldin”  Osmanlı Şerbeti  ikram ediliyor.

TURİSTLER ŞERBETİ ÇOK BEĞENDİ
Edirne Tanıtma ve Tava Ciğer Kalite Koruma Derneği Başkanı Bahri Dinar,”Edirne Valiliği, Osmanlı şerbeti yaparak yurt içi ve yurt dışından gelen turistlere ikram etmemiz için bizim gibi turistlerin yoğun olduğu 6 noktaya şerbet kavanozları gönderdi. Bizde Edirne Valiliği adına bu şerbetleri yurt içi ve yurt dışından gelen müşterilere ikram ediyoruz. Bu şerbet bir nevi  ‘Hoş Geldin’ şerbeti oluyor. Bu projeden dolayı Edirne Valimiz Ekrem Canalp’e teşekkür ediyorum. Şerbet ile ilgili tepkiler çok güzel oldu. Yemekten sonra içilen şerbet müşteriler tarafından çok beğenildi” diye konuştu.
 
  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
“SİMGELERLE ŞİFRELENMİŞ AŞK” EDİRNE
“SİMGELERLE ŞİFRELENMİŞ AŞK” EDİRNE
SİTEM DOLU AÇIKLAMA: KUAFÖR BULAMAYACAKSINIZ
SİTEM DOLU AÇIKLAMA: KUAFÖR BULAMAYACAKSINIZ
EFSANE FESTİVAL BAŞLIYOR
EFSANE FESTİVAL BAŞLIYOR
DAYAN VAYSAL DAYANABİLİRSEN
DAYAN VAYSAL DAYANABİLİRSEN
ilan.gov.tr
Son Haberler
İba: “Keşan için yeni bir hizmet yolculuğu başlıyor”
İba: “Keşan için yeni bir hizmet yolculuğu başlıyor”
Traktörle otomobilin çarpıştığı kazada 2 kişi yaralandı
Traktörle otomobilin çarpıştığı kazada 2 kişi yaralandı
Edirne Lisesi’nde Mezuniyet Coşkusu Yaşandı
Edirne Lisesi’nde Mezuniyet Coşkusu Yaşandı
Meydan Kafe Yenilenerek Edirnelilerle Buluşmaya Hazırlanıyor
Meydan Kafe Yenilenerek Edirnelilerle Buluşmaya Hazırlanıyor
GEKİS Eğitimi Gerçekleştirildi
GEKİS Eğitimi Gerçekleştirildi
SEÇİM YAPILDI, ZAM GELDİ!
SEÇİM YAPILDI, ZAM GELDİ!

Ana Sayfa
İLÇE HABERLERİ
SON DAKİKA
EĞİTİM
YAŞAM
MAGAZİN
SPOR
SİYASET
DÜNYA
EKONOMİ
GÜNDEM
TEKNOLOJİ
BÖLGE HABERLERİ
KÜLTÜR-SANAT
MEDYA
SAĞLIK
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Vefatlar
Üye Paneli
Gazete Arşivi
Hava Durumu
  • ASAYİŞ
  • EĞİTİM
  • KÜLTÜR-SANAT
  • MEDYA
  • SİYASET
  • SON DAKİKA
  • SPOR
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Vefatlar
  • Üye Paneli
  • Gazete Arşivi
  • Hava Durumu

  • Rss
  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.